Hva spiller dere på tur?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av mathiasfe, 07. juni 2015.

  1. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Det har her blitt funnet ut hva vi leser på tur (eller bare det at mange her har Kindle og iPad), men hvilke spill går det i under reisen?
    Tenker da forhåndsvis på mobilspill, men fyr gjerne på med andre spill også.

    For meg går det mest i 1010!. Meget lett og intuitivt, men svært avhengighetsskapende.
     
  2. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg kjører Worms 2:Armageddon og Risk som multiplayer, både frøkna og kompiser syns det er morsomme spill, pluss at de går fint å spille alene. I tillegg har jeg Pocket Planes som ego-spill, styr en flyflåte i herlig 8-bit grafikk.
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,595
    Bonuspoeng:
    293
    Når jeg reiser med fruen er det reisescrabble. Veldig underholdende. Eller mahjong, wordfeud.
     
  4. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Det går forferdelig mye i Candy Crush Soda og standard Candy Crush om dagen, altså. Ellers spiller vi mye Backgammon og Settlers når vi er flere (minst kona og jeg).
     
  5. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Her går det i candy crush og angry birds! Blir aldri for gammal for angry birds :D
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg spiller litt på slurva, og i blant tar jeg en trommesolo på vinduskarmen. Bare med hendene da trommestikker blir litt overkill.
     
  7. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde en periode med Angry Birds for et par år siden, tror jeg det var, men ble temmelig fort lei. Wordfeud var gøy en stund, ellers sitter jeg nok med nesa i mobilen, om jeg ikke skal spille, også. For et par år siden så var det forresten noen i vår lokale kommuneadministrasjon som hadde så forskrekkelig lyst på Ipad'er. De begynte å snakke om "E-politiker" og hvor bra alt skulle bli - og hvor mye regnskog (?) vi skulle spare, bare kommunestyret innvilget noen hundre tusen til innkjøp av Ipad'er. Det var ikke grenser for hvor lønnsomt dette skulle være - det var naturligvis bare tull, og det visste kommunestyret godt, det sitter utdannede folk der, men de holdt klokelig kjeft, de ville ha Ipad'er de også. Bortsett fra meg, som godt visste at regnestykket bare var sprøyt, uten at jeg gadd gjøre noe med det, ettersom jeg bare ville blitt stemplet som kverulant. Og en til, litt dårligere sosialisert inn i flokken enn undertegnede. Skal ikke nevne partitilknytningen.

    Han reiste seg, slo neven i bordet og brølte " Som om det ikke var Angry Birds nok fra før av, her i kommunestyret!"

    Det hører med til historien at nå sitter halvparten av kommunestyret med papir de har printet selv, den andre halvparten - E-politikerne - med utdaterte Ipader hvor de febrilsk prøver å logge seg på et filsystem som administrasjonen knapt klarer å få til å fungere.
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg spiller kabal.

    Med ekte kortstokk.
     
    Skydoll, tommy777 and Fjordheim like this.
  9. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg også sp...nei.. legger kabal faktisk, med ekte kort samt spiller angry birds som sikkert er patetisk men ble nå engang hekta for en del år siden, men ikke så mye da, foretrekker å lese gode bøker og observere hva som skjer rundt en (fullførte akkurat min favorittbok på OSL på torsdag; Fools die av M.Puzo, den var fremdeles like bra som første gang jeg leste den for mange år siden, anbefales).
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Er det ingen som spiller Angry Birds med ekte fugler når de er på tur da?
    #reallife #vintagegaming #ostepop
     
    no-backpacker and TOS like this.
  11. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Angry Elephnats?
     
  12. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    Er helst podcaster og Kindle det går i men spiller litt Temple Run 2 på tur.
     
  13. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    En gang brukte jeg hele ORD - CPH utelukkende på Tamago. Kom til omtrent 967 000 før jeg fikk et lite smartelefon-ruinerer-alt-innfall (det har vel de fleste vært borti) og slettet hele skiten.

    Så... Nå går det en del i 7 Words og 2048. Men primært bok, blader og pensum.
     
  14. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Candy Crush er min guilty pleasure... :)

    Xxx.
     
    Joachim liker dette
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Sånne ny-motens app-spill er jeg ikke blitt hekta på, ennå. så det blir lite spill på meg.
    Kunne jo vurdert drikke-poker, det hadde nok blitt suksess :)
     
  16. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Lomme-tennis i aft-galley
     
  17. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag spelar "se hur länge jag kan prata med Crew innan jag får ett glas i handen och besked att gå till din plats" ;)
     
    Last edited: 15. juni 2015
    Kjakan and Travellingalf like this.

Del denne siden