Det har her blitt funnet ut hva vi leser på tur (eller bare det at mange her har Kindle og iPad), men hvilke spill går det i under reisen? Tenker da forhåndsvis på mobilspill, men fyr gjerne på med andre spill også. For meg går det mest i 1010!. Meget lett og intuitivt, men svært avhengighetsskapende.
Jeg kjører Worms 2:Armageddon og Risk som multiplayer, både frøkna og kompiser syns det er morsomme spill, pluss at de går fint å spille alene. I tillegg har jeg Pocket Planes som ego-spill, styr en flyflåte i herlig 8-bit grafikk.
Det går forferdelig mye i Candy Crush Soda og standard Candy Crush om dagen, altså. Ellers spiller vi mye Backgammon og Settlers når vi er flere (minst kona og jeg).
Jeg spiller litt på slurva, og i blant tar jeg en trommesolo på vinduskarmen. Bare med hendene da trommestikker blir litt overkill.
Hadde en periode med Angry Birds for et par år siden, tror jeg det var, men ble temmelig fort lei. Wordfeud var gøy en stund, ellers sitter jeg nok med nesa i mobilen, om jeg ikke skal spille, også. For et par år siden så var det forresten noen i vår lokale kommuneadministrasjon som hadde så forskrekkelig lyst på Ipad'er. De begynte å snakke om "E-politiker" og hvor bra alt skulle bli - og hvor mye regnskog (?) vi skulle spare, bare kommunestyret innvilget noen hundre tusen til innkjøp av Ipad'er. Det var ikke grenser for hvor lønnsomt dette skulle være - det var naturligvis bare tull, og det visste kommunestyret godt, det sitter utdannede folk der, men de holdt klokelig kjeft, de ville ha Ipad'er de også. Bortsett fra meg, som godt visste at regnestykket bare var sprøyt, uten at jeg gadd gjøre noe med det, ettersom jeg bare ville blitt stemplet som kverulant. Og en til, litt dårligere sosialisert inn i flokken enn undertegnede. Skal ikke nevne partitilknytningen. Han reiste seg, slo neven i bordet og brølte " Som om det ikke var Angry Birds nok fra før av, her i kommunestyret!" Det hører med til historien at nå sitter halvparten av kommunestyret med papir de har printet selv, den andre halvparten - E-politikerne - med utdaterte Ipader hvor de febrilsk prøver å logge seg på et filsystem som administrasjonen knapt klarer å få til å fungere.
Jeg også sp...nei.. legger kabal faktisk, med ekte kort samt spiller angry birds som sikkert er patetisk men ble nå engang hekta for en del år siden, men ikke så mye da, foretrekker å lese gode bøker og observere hva som skjer rundt en (fullførte akkurat min favorittbok på OSL på torsdag; Fools die av M.Puzo, den var fremdeles like bra som første gang jeg leste den for mange år siden, anbefales).
Er det ingen som spiller Angry Birds med ekte fugler når de er på tur da? #reallife #vintagegaming #ostepop
En gang brukte jeg hele ORD - CPH utelukkende på Tamago. Kom til omtrent 967 000 før jeg fikk et lite smartelefon-ruinerer-alt-innfall (det har vel de fleste vært borti) og slettet hele skiten. Så... Nå går det en del i 7 Words og 2048. Men primært bok, blader og pensum.
Sånne ny-motens app-spill er jeg ikke blitt hekta på, ennå. så det blir lite spill på meg. Kunne jo vurdert drikke-poker, det hadde nok blitt suksess
Jag spelar "se hur länge jag kan prata med Crew innan jag får ett glas i handen och besked att gå till din plats"