Da er pollen stengt, og dere har valgt 26. mars. Da bør verden være mer åpen og klar for at vi koser oss med mat og drikke! Jeg ordner bordbestilling, dere ordner fri fra koner og barn og jobb og annet som står i veien. Jeg gleder meg!
Mye har endret seg siden 14.des, så regner med minst like mye poeng på en annen restaurant den helgen
Hvis alle som har planer om å komme kan legge igjen en liten melding her, så får vi oppdatert oversikten i første post. (Og vi gjør oss klare til å bestille mat når det nærmer seg)
Isj. Da er jeg som nevnt i annen post, ute og flyr (faktisk!). Ønsker veldig gjerne å være med på neste mulighet!
Vi får se om jeg har fri til da, den hersens Covid faenskapet må mistet sin tittet som samfunns kritisk og smittefarlig sykdom, etter at Røyken ble Asker er det liksom greit å bli tvunget til slave arbeide på flere legevakter...
Da er jo mine reiseplaner endret, så jeg kan godt ta meg turen innom Sumo (dersom det fortsatt arrangeres?)
Det blir hyggelig! Når klokken er dette? Så ikke noe tidspunkt planlagt lengere opp i tråden. Jeg har reservert hotell (Christiania Teater, junior suite, booket på FF raten som det ble tipset om i egen tråd, takk igjen) så blir i byen fra lørdag til søndag.