Pokker, innser nå at det har oppstått en dobbeltbooking her . Den bedre halvdel har bestilt billetter til et mordmysterium middag/teater som vi lenge har forsøkt å få gått på, men det har blitt flyttet n antall ganger av årsaker som jeg antar er greit å resonnere seg fram til. Dette har nå havnet på samme dato. Jeg vet hva jeg har mest lyst til , men er redd det budskapet ville blitt særdeles dårlig mottatt . Da får jeg stikke innom når det andre arrangementet er ferdig, om det blir tid til det
Første innlegget i tråden har oppdatert deltakerliste. Hvis det er noen som stemte på 26.mars som mangler på listen så gi beskjed
Jeg regner det for 93,7% sikkert at jeg kommer, så jeg melder meg på jeg også om det fortsatt er mulig.
Har fått bekreftet oppgradering til suite, så da inviterer jeg alle de hyggelige menneskene her på vorspiel på rom 885 fra ca 15:00 og utover.
Hyggelig! Hvilket hotell? Jeg overnatter på Christiania Teater den helga, benyttet 25% FF tilbudet og fikk en mini suite der. Dersom festinga blir så allvorlig at vi blir kastet ut alle sammen så har vi en second try i verste fall, heheheh!
Har dessverre ikke muligheten denne gangen. Ser at sumo åpner i Trondheim ila vet ikke. Inviterer til Trondheim etter åpning. Bobler tar vi på Raus eller Britannia
Ser ut til å gå i orden med barnevakt etc., så da blir jeg gjerne med på champagne og sushi på lørdag!