Jeg har booket to lørdagsturer til København samt en langhelg i Chicago i plus. Dette var virkelig et bonustilbud det smakte fugl av.
Har ennå nok poeng i kassen til first turen. Kjøpte Flybilletter i Jula(22-27des) for hele familien og sparte ca 0,5kr per ebp jeg brukte. Så i teorien kunne jeg brukt besparelsen å kjøp 25 000ebp i erstatning for de 10 500 jeg brukte. Disse kan jeg også avbestille å få alt igjen, det kunne jeg ikke med go billettene. Gikk også for helgetur i pluss til ORD i februar, i første omgang står navnet til guttungen, men endre det om skolen skulle være vanskelig.
En natt i HFT Scandic 3rd fl, 4 netter i LYR f&f Club carlson concierge. Tax free kvoten dekker turen
Siden jeg er ny i gamet så har jeg tre spørsmål angående slike tilbud: 1. Tjener du noen poeng for turer du booker med poeng? 2. Hvis du får poeng, teller de poengene i opptjening til Gullkortet? 2. Teller segmentene du booker med bonuspoeng på veien til Gullkortet?
Helgetur til Vilnius, helgetur til Tallinn, 1 uke til Beijing, 1 1/2 døgn hjemme før 1 uke i HKG, pluss en HKG-bestilling på 2 uker som dekker de to sistnevnte. Så potensielt 1 overflødig PEK og 1 overflødig HKG. Fornøyd
1: Nei. 2: N/A 3: N/A (Unntak om du bestiller "Beste tilgjengelighet" billetter for poeng. Det er ordinære billetter som delbetales med poeng. Disse koster mer men gir grunnpoeng og segmenter.)
TRD-TLL t/r , TRD-OSL t/r , TRD-LYR t/r (usikker om denne blir brukt). Sniffer også på ei helg i Køben etter nyttår....fikk så lyst på danske smørbrød på Slotskælderen og Ida Davidsen....
Dette kom på verst mulig tid.. Her løpt r@va av meg på messe i Berlin og ikke engang hatt tid til å se på dette Det krasjer også med min plan om å fiske inn 45k poeng per år for hele familien... Vi har jo ikke så mye tid til overs..
OSL-IAD (Plus) langhelg, OSL-CPH (Go) helg og OSL-LYR (Plus) langhelg. Da må jeg ikke lenger tenke om julegave til samboeren
Det ble litt lengsel etter mørketid og kuling: OSL - VDS i november. Og så er Hertz snille og dekker poengene for en billett. En vinn - vinn - vinn situasjon.
juleshopping I London for hele familien siste helgen I nov. OT: får man segmenter registrert på bonusreise? vet at poeng er ute av bilde
På ren bonusreise får man hverken poeng eller segmenter. Disse turene teller overhodet ikke mot status.
Fikk til slutt booket meg en tur til Washington, ble ikke pluss da det var tomt for disse billettene. Gleder meg allerede!