Hvilke lounge - Qatar Silver - Doha?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av MisterOlsen, 02. nov 2015.

  1. MisterOlsen

    MisterOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

    Jeg prøver å få ett konkret svar fra Qatar, men de svarer ikke konkret. De svarer bare at man har tilgang til en lounge i Doha, men spesifiserer ikke hvilken.

    Jeg er silver medlem hos Qatar. I henhold til medlemsfordelene har jeg tilgang til en lounge i Doha.
    Noen som vet hvilken?
     
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Tror du skal ha adgang til Qatar business lounge.
    correct me if i'm wrong
     
  3. AndersWE

    AndersWE Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg er også Silver, men kom ikke inn i Businessloungen når jeg var der i Juli, ble henvist til en mindre lounge.

    Reiste på eco billett.
     
  4. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Visstnok har Qatar åpnet en ny lounge for gull- og sølvmedlemmer som reiser på eco-billett, slik at man ikke slipper inn i biz-loungen (Al Mouran) uten å ha biz-billett. Ryktene skal ha det til at den nye gull-loungen er en nedtur. Men jeg kan garantere at med biz-billett og tilgang til Al Mouran loungen får du en super-duper kanonbra opplevelse (med Krug og synging i dusjen) :)
     
    AndersWE liker dette
  5. Good2go

    Good2go Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    33
    Hei,

    Usikker på navne til loungen, men den ser fryktelig lik ut den midlertidige loungen de hadde i fjor sommer. Se her http://loungeindex.com/Middle East/Qatar/DOH/Qatar First Lounge/index.htm

    Var på "sølv loungen" i påsken, og det var helt greit. Det skal sies at du ikke får alkohol, bare soft drinks. Du kommer dessverre ikke inn på al mourjan loungen.
     
  6. Good2go

    Good2go Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    33
    Dessverre. For å komme inn på al mourjan business loungen må man reise biz eller F.

    Jeg reiste selv OSL-DOH på biz, og DOH - AUH på eco, og samme tilbake.

    Fikk bare loungen på tur tilbake;(
     

Del denne siden