Hei jeg skal en liten tur til New York om 13 dager, men får mellomlanding i Brussel på vei bort og i Amsterdam på vei tilbake. Jeg har sett at det er flere lounger å velge mellom som jeg har mulighet å få tilgang til. Jeg lurer i den forbindelse på hvilken lounge jeg bør sikte meg inn på når jeg blir sittende litt på alle flyplassene. Har EBG og Priority pass, samt Amex plat. Anbefalinger mottas med takk.
Schiphol er vel det kjipeste som er oppdrive loungemessig. Kontraktsloungen SAS bruker er i alle fall riktig ille. I Brussel ville jeg gått for The Loft. Er noen fristende ølfathaner der.
Du kommer ikke inn om du har Non-schengen flight, eks til USA. Da blir du henvist til en liten på non-shengen siden. Den er ikke helt håpløs, men den er langt langt langt unna The Loft.
Brussel: Non Schengen foretrekker jeg egentlig Diamond loungen som har mye bedre tilbud og minst trafikk. På returen er Aspire loungen myyyyyyye bedre enn det SAS og andre benytter der. Tilgang til begge med Priority Pass / Centurion line Amex plat