Hei, Det ser ut som at denne gangen er det ingen som "gidder" å redde SAS. Vi som var med på å redde bolaget i 2012 sitter igjen med peanøtter. Denne gangen, dersom noen igjen strekker ut en hånd, betyr at vi stakkars aksjonærer knapt har smuler. Opptjente poeng, Companion tickets og LTG hva skjer??
Går man konkurs kan man ikke tilby noe og alt forsvinner… Jeg får LTG neste år om sas overlever, men jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre om LTG nå. Har 1 million EuroBonus poeng jeg heller fokuserer på å få brukt opp før det er for sent
Tro om Star Alliance-bestillinger gjort med Eurobonus-poeng fortsatt vil være gyldig, selv om SAS eventuelt går konkurs før reisen?
Neppe .. SAS betaler nok ikke forskudd for slike reiser siden reisene kan avbestilles inntil 24 timer før avreise.
Joda, men det eies av SAS AB - samme morselskap som eier alle de andre delene av SAS. Så om finansieringen ryker, faller hele korthuset.
Syns overskriften på denne tråden kunne vært moderert, første del av setningen leses lett som et faktum.
Nope. Hvis SAS skulle gått konkurs så er alle billetter skrevet ut av SAS (billettnummer begynner på 117) ugyldige. Det gjelder både hvis reisen er påbegynt eller ikke startet.