Hei! Dette er en ny problemstilling for meg, men nå har jeg brukt en halv dag for å kjøpe flybilletter hos Flyselskapet GOL, og det er ikke mulig å få til. Ulike feil på nettsiden og aksepterer ikke utenlandsk kort, utenlandsk telefonnummer osv. Nå vurderer jeg å kjøpe hos en tredjepart, og det sitter langt inne. Hvilken anbefaler dere?
Ja, Berg Hansen er alltid mitt andre alternativ. Jeg fikk faktisk til å kjøpe billetter hos GOL til slutt, men jeg måtte velge portugisisk språk og real som valuta. Da gikk det fint. Nettsiden er lite tilpasset utlendinger med andre ord
Godt at du fikk kjøpt gjennom nettsiden til GOL, det er sannsynligvis tryggest. Da jeg kjøpte billetter i Brasil i 2022, kjøpte jeg på nettsiden til LATAM på engelsk og betalte i Euro og det gikk veldig bra, god oppfølging og informasjon på mail.
Ja, det var en lettelse, selv om jeg endte opp med reisedokumenter på portugisisk Jeg har også brukt både Latam og GOL tidligere. Greie flyselskap begge to. Men Latam sine nettsider er mye bedre og tilpasset oss som ikke er fra Brasil. Prisen var imidlertid mye høyere hos Latam på de dagene jeg ville reise, så da ble det GOL.