Hvor bør man kjøpe flybilletter når det ikke er mulig hos flyselskapet?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Nurse82, 19. des 2023.

1. Nurse82

Nurse82 EBD, Hilton diamond

Likes mottatt:
    989
    Bonuspoeng:
    93
    Hei! Dette er en ny problemstilling for meg, men nå har jeg brukt en halv dag for å kjøpe flybilletter hos Flyselskapet GOL, og det er ikke mulig å få til. Ulike feil på nettsiden og aksepterer ikke utenlandsk kort, utenlandsk telefonnummer osv. Nå vurderer jeg å kjøpe hos en tredjepart, og det sitter langt inne. Hvilken anbefaler dere?

2. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,003
    Bonuspoeng:
    113
    Berg Hansen er vel et greit alternativ selv om jeg tror det koster litt ekstra.

Nurse82 liker dette
  3. Nurse82

Likes mottatt:
    989
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, Berg Hansen er alltid mitt andre alternativ. Jeg fikk faktisk til å kjøpe billetter hos GOL til slutt, men jeg måtte velge portugisisk språk og real som valuta. Da gikk det fint. Nettsiden er lite tilpasset utlendinger med andre ord :)

Eddie47 liker dette
  4. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,311
    Bonuspoeng:
    113
    Usikker på kostnad, men tror ticket og Kilroy også kan være hjelpsomme.

Nurse82 liker dette
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Godt at du fikk kjøpt gjennom nettsiden til GOL, det er sannsynligvis tryggest.
    Da jeg kjøpte billetter i Brasil i 2022, kjøpte jeg på nettsiden til LATAM på engelsk og betalte i Euro og det gikk veldig bra, god oppfølging og informasjon på mail.

6. Nurse82

Likes mottatt:
    989
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det var en lettelse, selv om jeg endte opp med reisedokumenter på portugisisk :) Jeg har også brukt både Latam og GOL tidligere. Greie flyselskap begge to. Men Latam sine nettsider er mye bedre og tilpasset oss som ikke er fra Brasil. Prisen var imidlertid mye høyere hos Latam på de dagene jeg ville reise, så da ble det GOL.

Eddie47 liker dette

Del denne siden