Hvor blir Aegean gullkortet av...hmm, andre med samme problem ?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Arcticflyer, 23. mars 2015.

  1. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Ble A3 gull medlem i ovegangen mellom oktober og november i fjor, på gamle regler, og har siden da hatt digitalt gullkort i appen demmers, MEN det fysiske gullkortet/gull bagasjetaggen har ennå ikke dukket opp.

    Så i forrige uke så ringte jeg til våre venner i Hellas (skjønner godt at dem er konkurs, herrejessu navn dem snakker jo til og med sakte og i telefonen). Dama kunne opplyse at kortet først var produsert i Januar og forventet levering i mars, denne mnd, fortsatt tomt i postboksen min....
    Prøvde og å spørre om at hvis rekvalifiserer til ny gullstatus i la oss si Juni, vil den da bli forlenget 12 mnd frem i tid ifra den ekisterende går ut eller "taper" man måneder ved å rekvalifisere for kjapt, men det var daufødt å spørre...god dag mann økseskaft i andre enden av røret.

    Noen andre med samme problemer med Aegean med manglende/treg utsendelse av gull ?
     
  2. InCognito

    InCognito Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Jepp, samme problem her. Snakket med dem i forrige uke, de sa det skulle være i postkassa mi i løpet av 3 uker. Har allerede fått godkjent status match til Air Berlin-gull, men trenger bilde av kortet, så er ganske interessert i få dette på plass...

    Ang det andre du spurte om, så har jeg henvendt meg om det samme og fått to forskjellige svar. Første gangen ble det hevdet at man får 12 nye måneder fra datoen man re-kvalifiserer seg. Andre gangen var beskjeden at dersom man når kravet innen 12 mnd, blir nye 12 mnd fra sluttdato - altså til 25. november 2016 i mitt tilfelle. Ikke lett å bli klok på. For øvrig fikk jeg også vite at man får 5 nye år dersom man beholder statusen i fem år. Men om dette er noe man kan stole 100% på, er en annen sak....
     
    Last edited: 23. mars 2015
  3. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Grumf...lurer på om dem sender post med esel ifra Malta til Norge (ja fikk rett etter jul ett blått Aegean basic kort, ennå jeg var gull i to mnd, det var sendt ifra Malta)

    Hmm ta en skjermdump ifra Aegean-appen på telefonen din, kanskje det holder til AirBerlin ? (synd at AirBerlin la ned sin rute ifra OSL, høres ut som et bra selskap)
     
  4. InCognito

    InCognito Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Samme her. Fikk blått kort i januar.
    Skjermdump holder ikke, de må ha bilde av kortet.
     
  5. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Skjermdump fra Aegean appen holdt for min del til Gullkort hos AB. Vært og prøve uansett.
     
  6. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Må godkjennes av Angela Merkel før det sendes ut.
     
    Baldrick liker dette
  7. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,901
    Bonuspoeng:
    113
    Haha
     
  8. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Fortsatt ikke mottatt kort og tag :(
     
  9. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Første gangen jeg fikk tok vel 2 måneder. Nå sist gang kom det kjapt med både nye tags og kort
     
  10. InCognito

    InCognito Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Mitt kom i dag. Bare fem måneder og fire dager etter at jeg oppnådde statusen.
     
  11. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Mitt kom på Mandagen, halleluja ...hadde akkurat sendt en sint e-post til slaskene i hellas før helgen...
    Elendig kundeservice av dem!
     
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg testet sånn awardbooking-skjema de har på nettet. Der de skal ringe tilbake. Det to ytre dager så hadde jeg en ubesvart samtale fra Hellas. Hørte aldri noe mer enn det... Booket pr. telefon senere, men siden det var med UA så måtte de trikse litt. Skulle maile tilbake referanse og bekreftelse. Kom aldri så måtte ringe og be om det på nytt. Ikke helt effektiv det der.
     

Del denne siden