Litt om Mexico, og vårt nye Skyteam Selskap Aero Mexico Siden listen jeg nevnte er ekslusivt fra Asia og Midtøsten, så tenkte jeg å mikse det opp litt, og da vil jeg slå ett slag for den vestlige halvkule, så starter jeg med en by i Mexico som heter San Cristobal De Casas, byen ligger på 2200 meters høyde. Tempen om dagen er OK, men litt i kaldeste laget om natta, så viktig å ha en ovn med termostat inne på rommet som sørger for at det ikke blir for kaldt om natta der. Det er lett å booke ett rom for 200 kroner natta, også regner jeg 200 kroner for tre måltider om dagen, så totalt 12.000 kroner måneden å leve der. Traff en Shaman her som jeg bodde hos i ei uke, ganske gøy å lære om Maya kulturen og treffe etterkommerne av de indianerne som lagde Pyramidene i Mexico. Så røyket jeg Sapo med shamanen den ene dagen, og det var en opplevelse også det ... men det er ikke for alle da Rett i området er det også en annen favortitt by Oaxaca, godt klima, masse tur muligheter, masse kultur, mat og dette er verdens urbefolkings hovedstad. Masse urbefolking, så en kan lære om disse kulturene, og leve ett godt liv her, her har dere klima tabellen, og som dere ser så er det ganske kjølig om nettene der, men varmt om dagen, så det er en fordel når en har hus uten klimaanlegg. Prisene ligger på 250 kroner natta for rom også 200 kroner dagen for mat. Så totalt 13.500 kroner måneden å leve der.