Lufthansa slapp ett sete til på FRA-HND så da ble det en ny ombooking Forhåpentligvis endelig rute: TRD - CPH SAS Plus CPH - FRA LH Business FRA - HND LH First HND - GMP ANA Business ICN - FRA Asiana First FRA - ARN SAS Plus ARN - OSL SAS Plus OSL - TRD SAS Plus Overnatting i Frankfurt på vei ned for å makse FCT og kanskje en liten porsche-tur Takk for gode tips til routing, det settes pris på
Snakket med Tallinn i dag. Fatter ikke hvorfor de er så sinnsykt serviceinnstilte. Skulle tro de fikk betalt etter hvor god routing de fant for oss. Uansett ganske fornøyd med denne, tatt sen bestilling tatt i betraktning: 09.07: OSL-TLL LO eco 09.07: TLL-IST TK biz 10.07: IST-SIN SQ biz 777 11.07: SIN-DPS SQ biz A330 18.07: DPS-BKK TG biz 747 18.07: BKK-FRA TG biz A380 19.07: FRA-BRU LH biz 19.07: BRU-OSL SN biz Med litt "opprydning" i posisjoneringen til IST og fra FRA frem mot avreise tror jeg dette skal bli veldig bra. Jeg trodde ikke det fantes award seter på så lange SQ-ruter, og hun mente også at det virkelig hørte til sjeldenhetene. PS. Mange av disse flightene jeg ikke hadde sjans til å finne selv på united.com, så lønner seg visst å ringe.
Tror aldri jeg har hørt om noen som har fått SQ Business med CT på en slik rute før - veldig bra! Og helt enig, hadde samme erfaring selv siste gang jeg bestilte - de fant flere, og bedre, mulige ruter som jeg ikke fant selv noe annet sted.
Ser ut til at SQ 391 flyr Boeing 777-200ER (Refitted) den 10 juli som @bighc fant Sjekket også opp en annen tilfeldig dato og det var også 1-2-1 Kan jo love godt at vi er i europa kan få fly SQ C til Asia? EDIT: United finner ikke setet
Expertflyer finner SQ391, også ledig 8. juli (samt 1, 2, 3, 4, 6. juni... som er vel så langt frem EF kan sjekke, så her er det muligheter) Aeroplan er Air Canada sitt bonusprogram (som også har søkemuligheter etter bonusbilletter med Star Alliance)
Dette er jo virkelig gode nyheter. Istanbul er et flott sted å bytte fly, og flyr man feks OSL-TXL-IST så får man widebody til Istanbul også. Når vi tok den i fjor var det kun en person utenom oss i hele C kabinen, det kan man leve med
Dette var særs gode nyheter for min kommende CT til Bali. Noen som har erfaringer med denne SQ kabinen? Lukter EVA ned og SQ opp Slikt gjør meg glad!
Veldig gøy. Finner begge veier på expertflyer i C og det er ny kabin i følge setekartet. Høres ut som en svært god idé
Nettopp booket: FRA-DXB LH C (håper på F upgrade) retur DXB-DUB TK C. 54k EB poeng ved bruk av CT. Much good. Det er tilgjengelighet i LH F stort sett hver dag så regner med F blir tilgjengelig 14 dager før. FCT here I come! I hope...
Vill til DPS selv. og Det høres ut som en bra routing. Hvorfra flyr EVA, eller hva er routingen du vill ha til og fra DPS?