Så alle bonusglade reisevenner, vinterferien nærmer seg med stormskritt. Tenkte det ville være gøy å høre hvor turen går hen? Er det ski og snø som dominerer eller er det mange som skal til varmere strøk?
Skal på Kiel-ferja med familie og noen venner. Lite bonusopptjening derfra bortsett fra at turen ble betalt med Amex Platinum.
Vinterferie og vinterferie, har tatt meg noen fridager. Ned til München tre dager for å få litt avveksling fra Trondheim, så er det ikke mange dagene før det er København og konferanse.
Turen går til New York, skal endelig få testet nye SAS Business. Det er meldt opp til 16 grader i NYC neste uke (men noen kalde dager også) så det lover bra.
San Francisco, Camaro cab og roadtrip litt nordover. Gleder oss mye ja! 6500 kr t/r med SAS Plus, lør/lør i vinterferien er jo grisebillig også. mvh John
Florida SAS i Biz til MIA, sammen med jr på 5 år. Vi koser oss med god service, Wifi og inflight entertainment.
Så gøy å se planene deres. Her går turen til Miami og videre på cruise med Royal Caribbean. Første gang vi flyr direkte, og det gleder jeg meg veldig til. Så kjekt å slippe å reise via EWR. Blir go over og i plus hjem igjen. Håper sterkt på en upgrade på veien over men det skal nok mye til..
Drar i morra til Shanghai med hele familien, betalte 84000 poeng + 2216,- for 4 pax i Plus, håper på CU, siden jeg ikke får bruke Plusgrade på bonusbilletter, hva koster det på skanken i CPH for oppgradering fra Plus til Biz, CPH til PVG?
Forslag til varme tas i mot med takk, ser ut som om det blir så enkelt som LPA onsdag-lørdag. Vurderte MIA men flokken var ikke så ivrig på mer flytid enn strandtid.
En ukes tur til Tokyo med madamen og begge ungene. Sas eco begge veier..... Men det går vel på et vis det også☺