Som tittelen sier hvor kan jeg kjøp et glas med Dom Perignon uten å kjøpe en hel flaske? Må jo være et sted i Europa det er mulighet for det ?
Østersbaren på KaDeWe vil jeg tro, uten at jeg husker listen deres i hodet. Men det er vel googlebart?
Eventuelt kan du kjøpe en Thai F billett ( på salg) og be flyvertinnene lage til en liten bar i galley med et glass bobler. EasyPeasy.......
Folii i Stockholm har DP på glass i ny og ne. De er sikkert ikke vanskelig å be. Fin plass om man er i Stockholm. Anbefales.
Det jeg elsker med det forumet her er at spørsmålene slutter aldri å overraske I tillegg fikk jeg akkurat tips til neste ARN-tur. Takk og god natt!
Jeg finner spørsmålet problematisk, Dom Perignon skal bælmes som en enhet og gammel kunnskap sier at en enhet ikke er mindre enn 750 ml eller en flaske i dagligtale.
Hvis hensikten kun er å teste ut smaken av Dom, er det vel like greit å kjøpe en flaske på polet for en tredjedel av prisen som på bar/restaurant og få mye mer ut av det?
Jeg er ganske sikker på at det siste glasset i flasken smaker bedre en det første. Derfor alltid flaske!
The Baccarat Lounge i Liverpool duger, 45£ for ett glass. Anbefaler vel heller å kjøpe ei flaske på utsalget om det er testing som gjelder. Note; en bra måte å teste på er å bo på ME by Melia Mallorca, leie solseng for 300€ pr dag der du kan drikke/spise for hele summen. #magiskmoro
Ser at de selger Dom Perignon for 1699.- på Gardermoen, er det lett å få solgt den videre for en samme pris?
Gitt at de selger Dom Perignon på Vinmonopolet til 1650,- så skal du vel jobbe litt for å få noen særlig fortjeneste i alle fall.