Da kom SAS MC poeng for februar inn, men mangler fremdeles for 2 flyvninger. I dag kom Amex Plat i posten og jeg har allerede testet den i nettbutikken. Poengsaldoen vil gjøre ett fint hopp om kort tid
Poengene mine kom sent i går men det kom ikke opp noe på aktivitet men det har også kommet nå. Litt under 14 000 poeng igjen også er jeg EBG for neste periode også
Er det flere som ikke har mottatt poeng for flights den siste uken? Jeg venter fortsatt på poeng fra sist tirsdag
Venter også på poeng fra forrige uke. Sendte til gullmailen på mandag og fikk svar at de skulle ta det videre som bevis på at noe var feil.
Jeg venter også ennå på poeng fra to sas-flyginger i forrige uke. Og savner poeng fra flere overnattinger på Scandic fra i høst og i januar, som jeg for tre-fire uker siden fikk beskjed om at skulle komme på konto i løpet av en-to uker.
På siste Amex-overføring skulne jeg fått ~15.000 poeng men fikk bare ~5.000. De siste 10.000 er vervepoeng, og her sliter visstnok Amex/(SAS?) med noe datatrøbbel. Uvisst når det blir fikset i følge DNB
Virker som de sliter for tiden. Jeg mangler flere flyvninger gjennomført forrige uke. I tillegg har jeg fått overført bonuspoeng fra Codan 3 ganger denne måneden. Håper de fixer det første, men ikke det andre "problemet".
Jeg har ikke fått poeng for noen flights siden 1. februar, og har hatt 10-11 siden da. Har heller ikke fått poeng fra Flybussen på gudene vet hvor lenge. Vet ikke om problemet ligger hos dem eller SAS. Har derimot fått poeng for et Radisson-opphold for en uke siden, så helt dødt har det ikke vært på EB-poengregistreringsfronten. Men det virker som om de sliter betydelig.