Hr pr dato 254', snaut 250 av dem er siden vi brukte 190' på CT F i fjor høst. Med det som kommer tipper vi nok 300' innen juli er omme. Målet er 350' så vi kan ta en CT F og en CT C (evt F til USA)
Måtte inn og sjekke denne nye funksjonen på SAS Mastercard. Ble jaggu litt overrasket over opptjeningen.. Klarte fint å komme meg til nivå +200 på Fly Premium
Flyer "kun" inn 50-60K poeng i året. Hadde 3-400 tusen KNOK i utlegg i jobben som blir omtrent 70K+ poeng. De resterende 200K kommer fra alt fra utlegg for venner (feri og divers kjøp). Flere(mange) kampanjer som jeg får nys om via insideflyer(takk alle). Har også fått en del via trumf/viatrumf. Handler så ofte jeg kan på trippeltrumf og prøve og legge storinnkjøp til dette. Poengene ramler inn i spektakulært tempo. Når for første gang 500K i begynnelsen av Juli I fjor fløy jeg til NYC i C(SAS) og til ICN i F så bruk av poeng forekommer også
Det hjelper med kampanjer som Elkjøp og 1 år Canal Digital abo til 2200kr som gir 30000 pts. Er du flink å plukke opp slike tilbud strømmer poengene inn.
Det er f..,. meg ikke mange som drar kortet for over 300 000 000 i året for jobben... Trenger du assistent til å skrive reiseregninger? Jeg tar kun 10% av totalbeløpet.
Er jo fra tid til annen at SAS har få 30 000 ekstra poeng for X antall turer innenfor en bestemt periode. Tror jeg har hatt 3 sånne så med turene man faktisk må fly da havner man jo på langt over 100 000. Mr Roald har vel også sagt at dette skulle det komme mer av/oftere men det har jeg enda ikke sett noe til
...har vel sagt og lovd mykje utan at det nødvendigvis betyr noko spesielt anna enn "Look mum, I'm on the telly!" </grumpy old man> Kor lenge er det sidan forrige bonus challenge? To år?