Jeg har sittet med SAS sin ventemusikk i snart tre timer ... Brutt 3 ganger ... var sist gang nr 4 i køen Det hadde ikke hjulpet oss mye å komme til IST i natt siden Turkish har kansellert til OSL, ARN og CPH ...
Nå er vi to telefoner til SAS og begge har fått beskjed om at de er nummer 2 i køen .. en gull og en diamant
Fungerer egentlig køsystemet?? «Hold linjen, du vil få svar når en konsulent blir ledig» Det har jeg nå hørt i fire timer .... de sier jeg og kona er nummer 2 i køen
Er nok ikke bare folk med norsk tid som ringer SAS på natta. Jeg ringte de rundt 17:00, er diamant og kom igjennom på 15 min.
Jeg så filmen I am Legend i går kveld og den tilstanden er akkurat til å skje i virkeligheten. Alt holder på å falle sammen. Det som er mest skremmende her i Norge er at "myndighetene" tror de har full kontroll på denne epidemien mens virkelighetens faktum er at det stadig blir verre og verre. Selv med et diamant eller gull kort har lenger ikke noe å si med det som er i ferd med å skje. Dere bonusfeber kolleger krysser jeg fingrene for at dere kommer trygt hjem igjen. Jeg har vertfall gitt opp SAS etter 5 timer i kø i går kveld.
Jeg sitter på 2. time nå og venter i kø. Kan noen bekrefte at man må ringe inn for å få voucher pga. corona?
Hvis du fortsatt ikke har kommet gjennom, kan jeg ta over og stå i kø herfra, og så ringe deg opp og koble deg inn i samtalen når jeg får svar.
Jeg har stått i kø i et par timer selv. Sitter i USA og prøver å høre om det er mulig med en tidligere returreise. Setter stor pris om folk som egentlig ikke trenger å snakke med SAS lar være å ringe akkurat nå. Diamond og nummer 1 i kø ifølge deres egne systemer så klart. Mon tro hvem som er nummer 0 og har tatt hele tiden deres i over to timer?
Protip for å gjøre det billigere, bruk voip apper tip InterVoip. Du kjøper kreditt på forhånd og så koster det ikke mer enn 1 euro som regel å vente i to/tre timer