16 desember booket jeg gjennom SAS (julekalender) leiebil hos Hertz. 8000 bonuspoeng og 4000 nivåpoeng skal den gi. 22 desember hentet jeg ut leiebilen på FNC. 29 desember leverte jeg den inn igjen. Litt ut i januar kom det 1500 bonuspoeng og 750 nivåpoeng datert 22 desember. Siden da har jeg prøvd hertz kundeservice mail, som normalt svarer på dagen, men her fullstendig ghosting. EB-retro mailen som sender et standardsvar på engelsk om at ikke deres problem. Via SAS nettsider et standardsvar fra Hertz på engelsk om at det ikke finnes noen leie på den datoen og så fullstendig ghosting på oppfølgings e-post. Noe ideer om hvordan nå frem til noen som tar ansvar og fikser?
Du får gjøre en chargeback via kredittkortselskapet om de ikke klarer å levere tjenesten de har solgt deg.
Det er neppe den stakkars franchise-tageren på Madeira sin skyld at SAS og Hertz ikke bryr seg om SAS julekalender. Det hadde unektelig vært bedre om noen hos EuroBonus julekalenderavdeling ikke bare kom opp med ideer for luker, men faktisk sørget for at IT-systemet fanget det opp og i hvert fall ryddet opp når det gikk gjør det.