Hvordan maksimere eurobonus opptjening?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av terjemm, 11. nov 2018.

Tags:
  1. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Gullmagasinet på ViaTrumf gir 20% trumf på alt av gull og bling. Det er muligvis ett og annet der inne som kan være aktuelt i forb med bryllupsreise? Det må jo være noe som du likevel skullle svi av en del penger på, -ellers er vel kjøp av grom IC reise - eller kjøp av ekstrapoeng direkte en enklere løsning.

2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    Logg deg inn på nettsiden deres storytel.dk (ikke via app) velg "mine sider" i fanen øverst til høyre, "min konto" og deretter får du valg for å si opp

holmen liker dette
  3. Lurifaks

Lurifaks Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Registrerte meg igår kveld, ila. natten var poengene på konto :)

4. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,385
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, fra begge to. Nesten for godt til å være sant.. :)

Sonictravel liker dette
  5. Lurifaks

Lurifaks Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
  6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,954
    Bonuspoeng:
    293
    La du inn kort hos Storytel slik at abo. startet?
    Jeg har opprettet konto (ikke lagt inn kort) men ikke fått poeng. Men jeg ser også at jeg har vært abonnent hos Storytel i NO og fått EB i den norske EB-shop'en tidligere.

7. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    @Gullars Avslutta du abonnementene på Story tell og Mofibo før du hadde poengene og de komme likevel?

8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel en liten mulighet for at de bruker eurobonusnummer for å hindre dobbelt utbetaling her? Eller registrerte du det med samboers EB-konto?

9. Storbaba

Likes mottatt:
    2,385
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg registrerte meg også hos dn.se og kan heller ikke finne abonnementet. Under abonnement (prenumeration) sier de at jeg ikke har noe abo selv om kontoen fungerer. Kanskje de har noen dårlige baksystemer som må oppdateres først? Får sjekke igjen om noen dager om ingen kommer med svaret her..

EDIT: Etter en del timer (6-8?) så fremkommer abonnementet under Prenumeration, og det er mulig å avslutte det... Det er nok noe bakomliggende som gjør at det tar noe tid. Men jeg vil avvente noen dager el uker for å se poengene før jeg avslutter abonnementet. Kan jo følge med hva som skjer i Sverige i noen dager :)

Last edited: 20. nov 2018
  10. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    @Gullars. Bruker du viatrumf metoden? (Chrome - ingognito - én session per butikk per bruker?) Hvis du ikke lukket fra du gikk fra din til din samboers er det kanskje det som gjorde det.

@Xflipper Jeg hadde en av hver (en jeg avsluttet umiddelbart og en jeg ventet med) fikk bekreftelse på begge to og også utbetaling på begge to.

Det viktigste er nok at man har en clean cookie som registreres. Jeg gikk inn på den danske posten, høyreklikket på linken og "åpne i inkognito fane" for storytel linken. Logget inn, registrerte og gjorde alt. Lukket fanen og hele inkognitovinduet. Repeterte så med mio whatever den het -linken.

Gullars and Xflipper like this.
  11. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,841
    Bonuspoeng:
    93
    Fint om folk som har registrert seg hos Dagens Nyheter poster her om dei har fått poeng. Ser det står "Kampanjen gäller endast svenska EuroBonus-medlemmar."

12. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror du er inne på problemet her. Brukte ikke inkognito, og tipper det er noe cookie-greier som har kludret til for samboeren. Forstår dog ikke hvorfor det ikke fungerte for broderen, ettersom jeg da brukte et annet device. Venter ut dagen og registrerer eventuelt med ny epost fra de to kontoene deres i morgen.

Jeg har fått bekreftelse på at kjøpet er registrert (fra SAS EB), men fortsatt ikke mottatt poeng. Virker som om alt er ok dog.

oleredv liker dette
  13. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,954
    Bonuspoeng:
    293
    OK. Jeg la inn kortet mitt hos Storytel nå så får vi se hva som skjer. Har jo 14 dager på å si opp =)

14. Lurifaks

Lurifaks Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Har fått for storytel og mofibo, uten og tenke på cookies, ip og inkognito modus.

Har registrert meg på Nextory og DN, men har ikke fått noe poeng enda på disse.
    Venter i spenning!

Gir beskjed asap :)

Gullars liker dette
  15. stargate82

stargate82 Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som har fått avregistrert DN.se?

16. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Forsøkte meg på begge for godt over 15t siden - enda ikke fått inn noen her :( #Uflaks

17. Mg15

Mg15 Medlem

Likes mottatt:
    244
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det to av oss.

18. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Signet meg opp for begge to kl12. Er inne poeng fra begge to nå. Venter på DN og den Nextory.

Litt skeptisk til å legge igjen kortinfo på så mange plasser bare for ebp ...

19. kristiaan

kristiaan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Tre..

20. Storbaba

Likes mottatt:
    2,385
    Bonuspoeng:
    113
    Har iallefall fåptt frem funksjonen for å kunne gjøre dette. Etter en del timer (6-8?) så fremkommer abonnementet under Prenumeration, og det er mulig å avslutte det... Det er nok noe bakomliggende som gjør at det tar noe tid. Men jeg vil avvente noen dager el uker for å se poengene før jeg avslutter abonnementet. Kan jo følge med hva som skjer i Sverige i noen dager :)

Del denne siden