Hei, sliter med det samme hvert år, at jeg nesten når gull. Har dere noen gode tips om hvordan jeg skal nå målet med denne statusen pr .D ? Mvh Laugiz
Trådstarter har nesten 5 måneder på seg. Dette er null problem. Poeng/leg tyder på at du som jeg reiser mest i Europa. Da er det stort sett legs som er lettest oppnåelig. 6 legs koster ca 1800kr og tar en dag. Enkel matte.
GOT-ARN-CPH-GVA-CPH-ARN-GOT har jeg anbefalt tidligere. Denne går rett som det er t/r for 300-350kr/legg. OSL-AR-HEL-ARN-OSL er også en rute som gir ca 300kr/legg, men da bare fire leg. /koffert
Så var det det å posisjonere seg til GOT da. Ta NSB toget? Tja et par interkontinentale skal gjøre biffen om Optiontown går inn også. HKG t/r business med Optiontown gir en del poeng.
Tja det er vel gjerne det letteste å gå ut i fra - men GOT blir lit søkt selv for meg som bor i Oslo - må ta toget eller WF for å posisjonere seg. Og den ruta innebærer jo også innenriksterminalen på ARN..
Nei men at man kan anta at folk bor på Østlandet på et vis da. Er jo på Østlandsområdet det bor flest. Blir jo ren gjenting når folk ikke oppgir det i profilen.
Svaret er vel at du må fly langt eller mye, det som passer for deg. God tur og lykke til! Det blir gøy uansett