Hyggelig hjemkomst... NOT! Politi & toll

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av yukho, 01. aug 2016.

1. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Tenkte jeg skal blåse ut litt steam her:

I går kveld opplevde jeg på OSL som ikke er så hyggelig, kom hjem fra London, også ville fortest mulig hjem, ut av flyet først, kom fram til passkontrollen, der satt det 3 politimenn i hver sin bås... samtlige 3 satt i telefon, og jeg sto og trippa litt, så han borterste til venstre pekte at jeg skal gå til de andre politimennene, men det var jo ikke noe vits siden de også var i telefon og dessuten begynte køen å danne seg hos de, så jeg ble stående og trippe. Etterhvert gjorde han seg ferdig og med irritert blikk vinket meg bort til ham, jeg overrakte han passet, og sa: "hei!" og han svarte med å spørre: "Synes du det er irriterende med kø?" "Selvfølgelig er det irriterende, ingen liker kø!" svarte jeg, politimannen: "syns du ikke vi burde ha passkontroll du da? skal vi bare slippe alle gjennom?" Jeg: "Det er jo ikke det som er poenget, poenget er det er kø fordi alle dere 3 satt i telefon!" han svarte ikke, men brukte uvanlig lang tid på sjekke passet, trykket litt PCen... i mellomtiden har de 2 køene rase gjennom, endelig ga han meg tilbake passet, jeg nappa passet og gikk uten å si et ord. Gjett hva som skjedde ved tollen?! tror politimannen ved passkontrollen har tipset dem om meg, det var som om de var ute etter meg spesifikt, en av de speidet etter meg allerede utenfor, da jeg var på vei, sto 2 dem klare og vinket meg inn... selvfølgelig fant de ingenting, men de sløste bort enda 30 minutter av min tid, fordi noen hater jobben sin, og ville vise litt makt.

Fnate, Shyneno, Bernhard2 and 7 others like this.
  2. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Passkontrollen på OSL er vel oppført i leksikon under "gå sakte aksjon".... Mistenker at de bruker alt skriveriet om bemanning nå for å blåse opp antall årsverk, da skader det ikke å skape mest mulig kø og misnøye.

yukho and TommyL like this.
  3. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    De har hjemlet årsverk, men de mangler penger til å ansette de årsverkene de har fått tildelt...

Del denne siden