I don't like mondays

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 16. jan 2017.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Mest fordi det er starten på ei ny uke, samt for lang tid til helg og besøk hos Gitte Kik :)
    God morgen fra Trondheim.
    Starten på ei ny uke og jeg antar fullt kjør på jobb med været som er meldt framover....ja ja....det blir da helg etterhvert :):)

Ha en strålende mandag :D:D

geddi liker dette
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Bedre med den mandagen som kom enn den som ikke kom .....:)
    Ha en optimistisk dag, alle!

geddi liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,785
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen alle sammen!
    Ny uke, nye muligheter! Leter etter ledige helger for å reise litt, begynner å bli lenge siden sist..

Ha en strålende uke!

4. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    Det er tid for fortsettelsen på gårsdagens post.

Listen ble lagt lavt, publikum ble truffet hardt. Nå rømmer jeg ikke landet i skam, nå rømmer jeg fra fansen.

Til Sverige, i en annen skranglekasse...

IMG_20170116_080102.jpg

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Noen reiser tog, andre reiser fly.

God mandag morgen. Her skal noen timer benyttes til å komme ajour før aftenen innebærer tur til Amsterdam via CPH og nye 2815 poeng, som bringer meg opp i årstotal på 88390.

Jeg så ikke den komme, da jeg stod ved passkontrolle på Arlanda i oktober. Men, men, man skal aldri si aldri da.

Om noen trenger det, så kan jeg gjeste inn på gullstua i ettermiddag sånn mellom 16 og 17.
    Antagelig ikke på Kastrup, men hvis vær og føre tillater det, så kan jeg gjeste inn for så å forsvinne til gaten mellom 19 og 19:30 i aften.

Adrian E liker dette
  6. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag, sein mandag! Kroppen var særdeles uenig i at dagen skulle starte 05:10 i morges, så med forholdsvis god samvittighet ble den planlagt treningsrunden sløyfet og man er på kontoret kl. 8 i stedet for kl. 7.

Fortsatt 18 dager, 22 timer og 45 minutter til neste flytur...

7. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    414
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Oslo.

I dag er det 100 dager til jeg skal fly TK55 fra Singapore til Istanbul, og da åpner setereservasjonene. Rad 1 var allerede tatt, så da blir det rad 2 slik at min kommende hustru får sitte ved vinduet.

Så er det bare å få henne til å ikke tro at flyplassen i Istanbul er full av terrorister (hennes ord, ikke mine). Alternativet er å fly Air China via PEK eller Air India vil DEL, men det har jeg ikke lyst til.

8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Stappfull mandag fra DY på vei til Manchester. SK og DY med nabogater på OSL, begge til Manchester med 10min mellomrom. Det bare måtte bli mange i feil kø.

Fly forsiktig folkens

9. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Stockholm, hvor det har snødd og, nær sagt som alltid i januar, er ganske ufyselig.

Når sant skal sies, så har jeg aldri egentlig likt Stockholm, men det er en annen sak. Jobber man her en gang i blant, så jobber man her - også kan man kanskje motiveres av håpet om å prente inn litt akademisk vett i svenske hoder. Eventuelt si som danskene: Asien begynder i Skåne.

På den litt mer positive siden, fikk jeg min første tur i nyinnredet A320 i morges. Fin kabin, dette, selv om trøbbel mot lyset gjorde at OSL-ARN måtte tilbakelegges i mørklagt kabin og et smekkfullt fly gjorde at jeg kunne se langt etter ledig midtsete.

Bet meg også merke i at personalet som betjente Plus ikke raskt nok kunne komme seg tilbake bak gardinen etter å ha servert siste plusrad, i stedet for å fortsette videre med kaffe og te på de første radene i minus, slik at serveringen i det hele tatt kunne ha gått litt raskere. Stakkars de to som måtte betjene alle radene fra helt bakerst til og med 12. Virket som det var litt anstrengt stemning i det (svenske) crewet der.

10. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Kristiansand!
    -10 grader, blå himmel og sol.
    Lørdag blir det helge-vip-tur til IAD, og det føles ikke feil.

Ha en fin dag, med eller uten ledig midtsete ;)

Petter B-C liker dette
  11. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag fra København. Dejlig tur med SAS. Endnu engang belønnede de mit sølvkort med et ledigt midtersæde. :D

Petter B-C and RoadKing like this.
  12. miura

miura Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    IMG_2842.JPG

God aften fra 'Business Lounge' på HRK. Fin 1:2 ratio på antall lounger/gates her. Har sittet her helt alene i snart 2 timer. Loungen er knusktørr, så har gått i skytteltrafikk til baren ved siden av som lar meg ta med saker inn hit. 10kr/halvliteren er vel en grei pris for øl på en europeisk flyplass sådan. Venter på LO-flyvning til WAW hvor Diamond-status på Hilton skal testes. Ha en fin en!

Snedig VIP-terminal her:

IMG_2801.JPG

funkenstein and RoadKing like this.
  13. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Du får stikke innom City Lounge og varme deg :D

Scandipendler liker dette
  14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Gullstua OSL. Er det bare meg eller er avisene blitt merkbart tynnere de siste årene?
    Heldigvis mindre reklame og.

15. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Aviser av papir?

16. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Jeg er litt gammeldags :)

17. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,029
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo!
    Ny uke og ny muligheter, en fin arbeidsdag i dag hvor jeg føler at jeg har fått gjort unna mye av ukens jobb allerede. Greit det med tanke på at de neste dagene alle inneholder møter og dermed mindre tid til å gjøre unna kontorarbeidet så da er det godt å ha kommet ovenpå på mandagen :)
    Under 2 uker til årest første flytur, det blir bra. Teller ned nå :)

18. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Det er fortsatt noen som skriver ut avisen tydeligvis

19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal begynne å fly sene mandagsavganger fast.
    Både OSL-CPH og CPH-AMS var halvfull A321. Ga begrepet soft block en ny dimensjon.

Del denne siden