Ice kjøper Komplett Mobil

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wendel, 18. mars 2019.

  1. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    380
    Likes mottatt:
    609
    Bonuspoeng:
    93
    Er vel bedre å bare kjøpe lokalt sim når du besøker landet, hvis du har planer om å bruke mobildata aktivt og ikke bittelitt :)
     
  2. chudtwa

    chudtwa Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    Fjordkraft kjøpt av ICE? Hva mener du?
     
  3. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,141
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    det var jeg som surra. mente hello:oops:
     
  4. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    395
    Likes mottatt:
    1,206
    Bonuspoeng:
    93
    Joda, men så også at flere operatører har 200mb for 199,- øvrig utland. 1Gb for 99,- i USA er jo OK, ganske bra er jeg ikke enig i, det varer jo ikke så lenge med dagens bruk av apper (spes google og maps). man blir for godt vandt vettu :p offline-kart er ikke i nærheten av så bra som på nett.

    ser også at ice på viatrumf kun gjelder kjøp av mobiltelefon med abo (slik jeg leser det hvert fall), så mye mulig jeg bare blir med i overgangen og ser hva som skjer
     
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Her er man avhengig av Telenor-nett, så det å være med over på ICE er utelukket. Har bestilt portering over til Talkmore neste fredag...

    Var meget fornøyd med Komplett, så ser det som meget synd at de selger til ICE!
     
  6. pengesluk

    pengesluk Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Merker meg at dette er tilsvarende HappyBytes med 10 øre megabyten for USA og en del flere land, bare at man slipper tenke på å kjøpe pakker og ikke "går i minus" om man ikke bruker opp alt.

    Finnes det noen med bedre prisede pakker enn OneCall?
     
  7. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Kan tipse om at Telia nå har 320kr i (via)trumf for nye kunder. Prisene er høyere enn dagens komplett-priser. 80kr forskjell på 4GB f.eks.
     
  8. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,141
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har prøvd seg på Talkmore to ganger på viatrumf?
    Hadde de for en stund siden, men bytta til komplett for viatrumf:oops:
     
  9. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke forsøkt ViaTrumf hos de før, men fikk 500 Rewards sist jeg ble kunde i januar 2018. Kjørte det via ViaTrumf denne gang, samtidig som jeg misforsto skjemaet litt slik at jeg klarte å legge inn Reward-nummeret også...

    Så ved maks uttelling for min del vil det om alt går igjennom bli 250 Trumf og 500 Reward. Jeg måtte høre med kundeservice da prisen ble høyre enn jeg regnet med, og da nevnte de kun at Reward var registrert, ikke et kvekk om Trumf (tror ikke kundeservice ser denne...).
    I tillegg vervet jeg min mor, som til alt overmål porterte før meg, men det gikk fint med tanke på verving... Så da ble det 2 mnd. gratis der også...
    Er også i samtaler med andre på jobb om verving, slik at det kan fort bli at man får noen ekstra måneder gratis...
     
  10. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,007
    Likes mottatt:
    6,423
    Bonuspoeng:
    183
  11. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Vet om mange Thailandsreisende som allerede har gått over til GE :)
     

Del denne siden