Hei. Var det ikke innen 1.4 man skulle få "årets" AMEX PLAT poeng før overgangen? Jeg har ikke fått mine.. Flere som sliter?
Ble kommentert i en FB-gruppe i går fra en som hadde vært i kontakt med Amex om at de kommer i løpet av april...
Jeg var i kontakt med Amex i går og de ba meg ta kontakt med SAS. Så det er forskjellig kommunikasjon her... Foreløpig ikke kontaktet SAS da jeg vet svaret blir "Ta kontakt med AMEX".
Amex har hele tiden kommunisert "rundt 1. april" - men mange, inkludert meg selv, trodde det var innen 1. april. Det Amex har sagt til flere er at de ble lagt til utbetaling nå, men det kan ta litt tid før alle får dem. Tipper det tar noen uker før alle får dem.
På Amex-språk betyr det at 50 % får poengene sine i april, mens de resterende 50 % må ringe minst en gang i måneden. Når de ringer kundeservice, får de beskjed om at poengene er på konto ‘om ca. ei uke’, eller at de må kontakte SAS, eller at poengene er overført men ikke synlige enda. Skal jeg gjette, vil 85-90 % få sine april-poeng senest i januar 2026.