Endelig er dagen her Har vurdert å droppe reisebrev, men kjører på. Blir nok litt sporadisk oppdatering, men vi prøver Turen ble bestilt for en god stund siden som egotripp. Har kommet en ny kvinne i bildet, men hun fikk ikke fri så da reiser ingeniøren på egenhånd Ruten er Osl-muc-fra-Jnb-cpt. Osl-Jnb går med lh i c og f. Det ble selvsagt streik, men etter mange søk, meldinger og telefoner så tror jeg det blir fct for første gang Så here we go!
lufthansa kjører nytt matkonsept basert på byer Smakfullt og akkurat passe mengde. Sas, ser dere? Alt servert på porselen og glass En skikkelig bra start på turen. Veldig bra service fra litt eldre Fräulein
En meget streng Fraülein forsøkte å henvise meg til senator-lounge, men hun forstod at ingeniøren reiste elevert etter hvert Særdeles lite hyggelig menneske, men de andre her er bare blide og hyggelige. Undertegnede reiser standsmessig i jeans, hettegenser og Adidas superstar så de regnet vel ikke med jeg skulle hit
Klientellet er mye tykke menn i dress med en og annen slenger som meg. Upåklagelig service okkesom Bør ta et bad og
Skal prøve på det Har laget et ganske bra opplegg. Kjæresten har en kompis som er fra cape Town så fått masse tips derfra Og @Henrik har vært meget behjelpelig. Blir nok litt i rykk og napp så fort jeg er sørafor, men det kommer bilder
Observasjon Slutter aldri å bli fascinert over voksne menn som vandrer i lounge mens de prater business på telefon. Men hva vet vel en enkel ingeniør om business
Har litt å lære fra deg enda. Gleder meg til å se Eddie i aksjon i juni Jeg skal ta meg sammen og flørte mer. Dette er vel for øvrig så mye Syden som man får? Neste stopp er Sørpolen og der er det visstnok ganske kaldt
Ble slått ut av varmt bad. Liten pause fra sjampis-kjøret med cola, vann og kaffe Heller mot å sjanse på fct. Den er åpen, jeg har f-billett og kan spille litt dum 40 min til avreise Frankfurt. Fortsatt mye menn i dress og AirPods
God tur! Hvordan var prosessen med å få booka LH f? Lenge i forveien og hvordan var availability før du booket?
Jeg har faktisk betalt denne gangen. F ned, C opp Arvet penger med forbehold om bruk på kun meg selv. Da var valget enkelt Og skillet mellom c og f var overraskende lite da jeg bestilte