Innsjekk innenlands OSL med SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TravelManBiz, 19. juni 2021.

  1. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Ser på ulike nettaviser at det var lange køer på OSL i dag da alle automatene er stengt. Jeg skal fly innenlands neste uke med familien fra OSL med SAS. Er det slik at det er egne innsjekksområder for innenlands? Eller er innsjekkingssutomatene åpne for de som flyr innenlands? Så da vil også bagasje drop være åpent for innenlands reiser og da kan jeg regne med at det ikke er så lange køer?
     
  2. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg reiste innenlands fra OSL for bare noen dager siden. Innsjekkingsautomater er åpne og deretter er det bare å kaste fra seg bagasje og scanne det på egenhånd.
    Ingen skranke nødvendig, jeg sjekket inn litt tidlig siden jeg hadde god tid og ønsket å sjekke tilstandene i loungen, mulig det faktisk var litt kø for automatene etterhvert da det plutselig var veldig stor pågang i loungen i forkant av kveldsflyene, men om det faktisk var kø for å sjekke inn på automat så nekter jeg å tro at det var snakk om mer enn få minutter.
     
    Last edited: 19. juni 2021
    jgroneng and TravelManBiz like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Nesten null kø på automat på fredag. Og ingen kø på bagdrop. Det er utenlands som har kø.
     
    TravelManBiz liker dette
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Lite kø på innenlands mine siste reiser, men redd for det kan snu fort.

    Det gamle bagasjeanlegget rives og nytt står forhåpentligvis klart i 2024. Så jeg ville forventet kø når trafikken går opp.
     

Del denne siden