Har som enkelte andre på forum i prinsippet sluttet å fly…. Men i dag skal det sjekkes inn for den ikke helt spektakulære turen over fjellet fra Sol og sommer til regn og ruskevær i Bergen. Bruktbilen skal hentes på Sartor senter. Senteret som får arkitekturppprøret til å framstå som fornuftige og moderate. Uansett skal det jobbes litt før det blir lounge i morgen og setebytte. Folk setter seg ustanselig ved siden av meg. Ikke bra Nyt dagen der ute.
God morgen fra kontoret i nordvest. Må innrømme det var tungt å møte opp her i dag etter hjemreisen fra Canada i går. Så har vi styremøte attpåtil i dag hvor jeg har flere saker som skal presenteres så det er bare å manne seg opp. Heldigvis er det onsdag i dag og ikke mandag Neste flytur nå er jobbtur i midten av september. Først til OSL og så til TOS. Ha en strålende Lillelørdag.
God formiddag fra hjemmekontoret. Har snurret i gang platespilleren, og hører på det min mor (og sikkert mange andre) vil kalle bråkemusikk. Deilig. Solen skinner, må kanskje komme meg en tur ut i lunsjen. Ha en fin en!
Sykt fint å være hjemme i Oslo for en gangs skyld. Topp vær, og utepils etter jobb Neste flytur er hele 2 dager unna
Morn fra vest! Straks ferdig på jobb etter en grytidlig økt. Tipper det blir grillings og en kald en på terrassen. Samt å jobbe hardt for å gjøre minst mulig. Ha en great indian summer!
God morgen fra SAT, også her blir det innsjekk og hjemreise ila ettermiddagen men først litt møteaktivitet. Drøye 4 timer forsinkelse på siste leg i går så var ikke på hotellet før 22:30. Fikk godt med tid på AA Flagship on deres dining:
God onsdag, Jeg tok til takke med en ekstra mellomlanding når jeg booket en SEA-tur til oktober, i håp om at en schedule change skulle gi meg endringsmulighet før avreise. Ingen varsel i app eller på mail, men jeg har vært inne jevnlig og sjekket. Og i dag kom det endelig en fem-minutters endring Så en mindre mellomlanding og tre timer mer søvn på meg en søndags morgen i oktober. Takk SAS!