Er det astronaut-mat i den foliepakken? Opplading til KSC? Vi bestilte GT her og fikk GT uten gin og tonic men med Ramlösa og sitron. Etter påtale organiserte kelneren the real snabelstuff. #faatt_sparken_som_navigatoer, #kara_fra-sahara, #airport_lounges, #banana_airlines #bahamas_air
God tur alle sammen. Godt å se at noen holder flyvertene i arbeid, og samler og bruker litt poeng rundt forbi.
Vi har et svært stort fokus på dette denne helgen. Siden adm dir, redaktøren og en haug med ambassadører er med må vi gjøre det etter boka
But of course! Kun faglig innhold. Dette er ingenting i nærleiken av eit vanleg lounge-run til London
Då har også bonden frå Sogn og Fjordane kome seg på ein flyplass. Sjølv om eg veit at dei andre allereie kan kose seg med forskjellege leskande drikkar so kompenserar superloungen på BGO bra med TINE-smør. Landar på CPH litt etter at Miami-gjengen har reist so får stikke hovudet kjapt innom loungen for å sjekke at alt står bra til. Deretter linkar eg opp med reisefølget mitt som kjem inn frå WAW og hoppar på SK935 til SFO for ein liten omveg til Florida.
Er også på 935! Skal du i gull-loungen? Lurte på å prøve Eventyr, selv om det tærer litt på helgebudsjettet... Frokosten har så langt bestått av kaffi og en snus, da jeg hoppa på et tidligere fly fra OSL. Håper for guds skyld de har lastet polarrull!
Herleg! Eg er framleis på BGO, usikker på kor mykje lounge eg rekk på CPH, landar 11.25. Vi ser det litt an, trur ikkje eg satsar på Eventyr for 10 min i lounge. Blir nok gullstova, om noko. Kor du sit i flyet? Vi har 1D og F.
Skjønner! Glad jeg fikk hoppa på et tidligere fly. Vi har fortsatt ikke kommet oss til de-ice køen, og jeg skulle egentlig på flyet tre kvarter senere. Så mulig det blir gullkantina her også. Det lukter vel muligens en delay på sk935 også, for å få med inkommende pax. 4A her
Godt å sjå at heimfylket er godt representer med deg og @Stuttfeiten. Eg får halde fortet heime. God tur!
Dette var en sårt etterlengta og hyggelig overraskelse kl 10.10. Snart kommer den smørblide danske purseren med rødvin&ramløsa og wifi fungerer strålende! (Beklager tråd-kupp)