La meg se, ifølge @tommy777 er en ambassadør's rolle å sørge for at alle føler deg velkommen og sørge for at alt går for seg i ordnete former. Om noen utagerer, så får de advarsel eller blir kastet ut....høres ut som om dere er dørvakter på julebordet......slapp av, vi skal sørge for at det er noen rester igjen til dere
Supert! Vi er i alle fall en god liten gjeng som har booket 2-for-1 på Radisson Blu Scandinavia Hotel Oslo
Kanskje lage en ny tråd? 6 Sider her med mye forskjellig info, ikke like lett å holde seg oppdatert på hva som er siste.
Fader altså....kan ikke booke hotell engang der en vil....OK - har også booket på Scandinavia....men kun lørdag til søndag. Får ikke til å reise ned før....
Har de pusset opp hele Scandinavia nå? Sist jeg bodde der var det som å sette seg i en tidsmaskin til 1985.
Da er flybillettene i boks....grei timing med SAS' "Norge på salg" salg nå Nå viser det seg at overkommandoen skal på julebord i Oslo fredagen, så da går jeg dessverre glipp av vorspielet siden vi har med småtten Da får det bli guttekveld med lillesjefen Derfor har jeg booket 2for1 på Plaza, da det er er mer praktisk sted å bo, samt langt freshere enn rommet jeg hadde på Scandinavia forrige gang. Har ikke avbestilt Scandinavia enda. Tenkte å gi sjansen til en her inne til å plukke det opp siden det er tomt på 2for1 tilbudet (vet ikke om det kommer ut igjen automatisk ved kansellering, men verdt forsøket om noen ønsker rommet). Gi en lyd så kan vi synkronisere avbestilling/bestilling.
@geddi - tror du at du rekker 14:10 til Bergen Innsjekk SAS senest 13:40 - du har sikker kjøpt noe som ikke er håndbagasje. Flytoget senest 13:10 Nachspiel slutt 11:30 ? Vi gleder oss !
Hmmm, det er et relevant spørsmål Tror dog at det ikke kan bli hæla i taket og tedna i tapeten når jeg drasser med familien. Så satser på: å avslutte nachspielet 09:00, power nappe til 12:50 (man har da late check out som CCG regner jeg med) og rushe avgårde til Gardermoen i lett bris og reparere på loungen før avgang (mental note: ikke kjøre til Flesland) Det ordner seg nok