God onsdag. Etter noen scrollinger opp og ned instagram kom jeg over en post fra en kamerat der han hadde reist med privatfly med sin kommende kone. For meg som er flynerd trigget dette en liten del av hjernen. Jeg startet et lite stykke arbeid med å finne priser for et slik eventyr, og kom til slutt i kontakt med en hyggelig megler. Mitt spørsmål er om dette hadde vært noe for andre på dette forumet? Jeg har foreløpig etterspurt pris en vei og T/R fra Nice. En vei varierer med flyvalg fra 10 000-17 000 kr. T/R varierer med flyvalg fra 16 500 - 24 500 kr. Pris pr. person. NB: Reisemål er på INGEN måte låst, og jeg er med på det aller meste. Min tanke er en champagne-marinert flytur med eksemplarisk festing på destinasjonen, for så å vende snuten hjemover noen dager etter (da vanker det store rabattert på returflight.) Vedlagt noen bilder av flyene som er aktuelle dersom man reiser 6-7 personer. Vi må gjerne reise flere hvis det er interesse for det.
13000 per pax for denne OSL-NCE, gjennom JetSmarter (hvis man klarer å fylle den opp med 15 personer). Mer om JetSmarter her: https://insideflyer.no/forums/threads/jetsmarter-status-match.8244/page-2#post-217863
@holmen - Tanken var at vi flyr ned, tar to netter og flyr tilbake - dersom rabatten på T/R er god. Hvis ikke blir det fly ned, 2 netter og kommersielt hjem. Det er kun flytur med enkel beverning som er inkludert - men vi kan alltid ta med en flaske champis hver
Har du sjekket ut hva f.eks Air Hamburg skal ha for en sånn tur? De har noen smashing fly å velge mellom
Bør egentlig helst komme opp i en 13-15 deltaker for at det skal bli skikkelig gøy og en pris som er relativt spiselig. Da får man en del større fly, hvor man faktisk kan bevege seg rundt i oppreist stilling.
Vanligvis er det fokus på fully lie-flat seter og nå man plutselig kunne stå?! Her i huset inntar vi champagnen sittende, evt så ber jeg kona re opp sofaen med sengetøy og så ligger jeg noen timer og drømmer om F-turer. Om du tenker på personen (Det skal vel være en god crew-passasjer ratio?) som skal servere Champagnen så kan de ta en studietur til F-loungen til Thai i BKK. Kneputer anbefales...
Fantastisk tiltak. Selvfølgelig synd at man ikke opptjener noen poeng direkte på en sånn flyvning, men hva har vi Amex´en til?