Invol Chg Mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av btm, 11. aug 2025.

1. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,403
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag,

Tenkte å prøve meg på min første dagstråd. Kom hjem fra Syden i går med SK og stappfullt fly. Minsteungen sovnet en halvtime før touchdown, i stedet for ved take off som håpet på. Jaja, jeg kan nå stikke på kontoret i dag og overlate to døgnville barn med konemor.

Jeg fikk i helgen en kjip mail fra Delta. Jeg hadde designet en reise rundt en ST award Delta One-tur i februar 2026 (optimistisk, I know). BOS-JFK-SFO, med Delta One på JFK-SFO. Dette var nå romstert om til en kjip Domestic First BOS-ATL-SFO i stedet. Så ingen Delta One Lounge, og ikke liggesete på fly. Delta lot meg ikke velge noen alternativer, så da lar nok ikke SAS meg gjøre det heller. Skal forsøke, men i disse endringsgebyr-tider var det en kjip nyhet. Vel, vel, det kunne sikkert vært kjipere, da.

Blir å tusle bortom nærmeste Scandic-hotell for en frokost hvert øyeblikk. Håper dere får en fin dag og at dere ikke regner vekk.

2. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,857
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Første dag på kontoret igjen. Har iallefall kommet meg inn og fått kloa i en kaffe. Må vel snart brette opp erma og tenke på neste års sommerferie :cool::p

Wiolenze, Calling, EndreD and 12 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,371
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Radisson Blu, Cromwell Road.

Snart frokost med eggs Benedict, som de klarer ganske bra her. Generelt er frokosten av god kvalitet selv om utvalget ikke er enormt.

Hovedmålet med London på denne tiden av året er BBC Proms i Royal Albert Hall, og her er beviset på at vi var der i går. Og nytt besøk blir det i kveld.

20250810_192955.jpg

Ha en fin mandag!

Last edited: 11. aug 2025
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,432
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.
    Første arbeidsdag etter ferien. I løpet av ferien fikk jeg for første gang opplevd Brussel som turist heller enn et sted der man drar på møter. Anbefales!
    Paris er dog fremdeles en by jeg helst ikke drar tilbake til.
    Jobber med å få ryddet ut av huset til en slik grad at det blir mulig å få tatt bilder og lagt ut på finn (gjennom en megler), det er mer slitsomt enn å være på ferie. Mens jeg holdt på med det tikket det inn mail fra Amex med beskjed om en ny CT. Det er den andre i år. Normalt sett er jeg så vidt i mål med den første rundt denne tiden, men noen jobbutlegg hjelper på :) Må bare finne et bra reisemål, som er mulig å bestille, å bruke de på.

Ha en fin dag :)

Calling, Kristian, holmen and 8 others like this.
  5. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,574
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SVG, turen går et hopp mot nord og jobb i hula står på planen.
    Men først blir det lunsj hos opphavet.
    Ha en bedre mandag :)

image.jpg

Spielhaug, Wiolenze, EndreD and 10 others like this.
  6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo.

Her er det totalt fravær av spennende planer, så får lese litt på IF, sjekke AF å se om det er mulig å bygge opp noe spennende.

EndreD, Calling, Kristian and 6 others like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,595
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra gjemmekontoret.

Her er akkurat rundstykkene satt inn i ovnen, så da nærmer det seg arbeidsdagens høydepunkt: lunch!
    Ellers sliter man med den vanlige nølingen før booking av hoteller. Har snevret inn til en håndfull alternativer, så det trengs bare et spark bak før et valg kan tas. Håpet om at det i ettermiddag/morgen/neste uke vil dukke opp ekstremt gode tilbud, som forsvarer slik prokrastinering... vel, det er ikke stort.:)

Ha en mer besluttsom mandag!

Spielhaug, EndreD, Calling and 8 others like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    så lenge du ikke har godkjent ny rute : ta å finn et alternativ selv med gode seter og lounge selv. Også ring sas og be om gratis ombooking.

9. ccurrahee

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra godstolen på jobben…

Ikke viste jeg at jeg måtte kjøpe så mange dingser til en brukt bil…..

Hva er det jeg absolutt må ordne til Teslaen egentlig?

EndreD, Calling, Kristian and 2 others like this.
  10. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Synes egentlig bare det er bedre plastmatter/dørmatter man trenger. Greit når det blir vinter og snø i Norge. De i stoff suger jo til seg all fuktigheten. Alt annet er bare gimmicks eller "nice to have" imo. Det som er mest nice-to-have er kanskje hyllen man kan sette inn i midtkonsollen for ett ekstra nivå.

11. ccurrahee

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    THansen hadde salg i juli på matter så god billig gummi er kjøpt inn….

Boksen til midtkonsollen skal kjøpes inn om tidligere eier ikke har satt igjen en.

Takk for gode tips :)

Burde jeg kjøpe fjærer/så frunken spretter opp når jeg låser opp? Tenkte å bruke frunk til innkjøp og ting og tang mer en baksetet.

12. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,403
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips. Har prøvd to på diamant-telefonen til nå som ikke klarer å finne noe mer enn det som er sluppet som award-inventory (hvor det bare er economy igjen). Kanskje jeg skal forsøke en mail til diamantmailen :)

haifinn liker dette
  13. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,261
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd day fra Porsgrunn.

Akkurat våkna etter natthelg. Fri i dag og i morra. Har meldt grillings til fruen, ble bare crap mat på jobb i helga. Fjordland, pølser og en burger. Lettvint, men kjedelig.

Nærmer seg fort tur til IAD med kompis- har også en CT og 200k poeng som brenner i lomma. Men finner ikke noe vettugt å bruke de på.

Jaja- ha en juicy dag

Spielhaug, Wiolenze, EndreD and 8 others like this.
  14. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,406
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Niagara hvor det er hjemreisedag. Tar en frokost med ekte kanadisk lønnesirup før 2 timers biltur til Toronto Pearson airport hvor SAS sin A321 reg SE-DMS skal få bringe oss hjem i bis.
    ha en strålende mandag
    IMG_4851.jpeg

Wiolenze, Sonictravel, EndreD and 7 others like this.
  15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,546
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra heltbortekontoret.
    Tester ny arbeidsplass i Nederland i dag, det var hyggelig.
    (Skal ikke ha ny jobb, har bare jobbet på søsterkontoret i NL)

Solen skinner, og det er ganske varmt. Snart skal jeg sette meg på et tog til AMS, og komme meg hjem til gamlelandet igjen.

Neste tur er neste uke. Det passer fint. :)

Ha en fin en!

Nordlands, Wiolenze, Berlioz and 7 others like this.
  16. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,772
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra sofa-hjemmekontoret. Startet dagen 06:30 på CPH, reiste til AES for overlevering av leilighet. Ble litt stress på slutten før fly videre hjem. Var ferdig på gjenvinningstasjonen 50 min før flyavgang og skrev ut bagasjelappene 41 min før avgang :confused: Deretter god tid til å parkere leiebil og gå gjennom sikkerhetskontroll. Nå har jeg også fått tatt unna epostene jeg ikke rakk på fly og flyplasser tidligere i dag.

Satser på en mer avslappende tur med LH til Belgian Beer Weekend om drøye 3 uker :)

Kristian, Spielhaug and holmen like this.
  17. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Nei det gjør jo frunken allerede uten noe ekstra?

18. ccurrahee

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Er det ikke sånn at den låser seg opp men panseret går ikke helt opp av deg selv ?

19. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,907
    Bonuspoeng:
    113
    Joda, men bare en liten vipp med en finger så spretter den hele veien opp. Krever omtrent null kraft

Del denne siden