iPad app fra SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Dash, 08. nov 2013.

1. Dash

Dash Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    28
    https://itunes.apple.com/no/app/sas-explore/id699117250?l=nb&mt=8

Har ikke slik en padde, så folk for heller skrive sine egne erfaringer med den :D

2. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Lastet ned for lenge siden.
    "Artig" greie, men ikke noe mer enn det egentlig? Masse bilder av alle destinasjonene man kan reise til, se for deg en uendelig overflate med masse bilder fra Svalbard til Las Palmas. Du drar bare bortover med fingeren. Hvis du finner et bilde som virker interessant trykker du på det, vips får du navnet på destinasjonen og pris på billett dit med SAS. Du kan også gå videre og booke billett.

Fin reiseinspo, artig greie sånn sett. Sletta den fort endog, for jeg trenger strengt tatt ikke slikt når jeg kan rutekartet til SAS omtrent like godt som vegen hjem til ho mor :) (Jeg trenger derimot all plassen jeg kan på iPaden min!)

Last edited: 08. nov 2013
  3. view

view Senior Medlem

Likes mottatt:
    732
    Bonuspoeng:
    93
    Vurderte å laste ned denne helt til jeg leste din vurdering Ljodmila, har ikke bruk for en "mulig ferie app", takk for info.

4. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    Lastes ned nuh. Med SAS sin leadtime er vel faren stor for at den er tilpasset det gamle OS, noe som ofte kan by på litt... utfordringer

5. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    Den nedlastningen gikk rett i bøtta. Kan hende det er pga dårlig båndbredde i dallas eller ombord her. Skal forsøke når jeg lander

6. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Funker problemfritt på iOS 7, trur den ble designet med iOS7 i minne. Uansett så lite teknikk som står bak at du neppe trenger å bekymre deg. Det er bare en liten reklameapp, fin for de tiltaksløse eller fantasiløse, og den er veldig lekker rent designmessig. Men ubrukelig for frequent travellers :p

Del denne siden