Kun fire dager igjen! Etter mye læring, planlegging og mas på dere stakkarene her inne er det endelig duket for vår første CT-tur, fra 3. til 20. mai
Turen bort blir OSL-MUC-HND i Biz/First, med 6t på MUC og en Porsche booket til ankomst. På returen flyr vi KIX-GMP et døgn i forveien, slik at vi får en hel dag i Seoul før vi tar inn på Grand Hyatt Incheon for lett aksess til flyplassen når vi returnerer med OZ F til FRA kl 12. Det ser dessverre ikke ut for at vi får FRA-OSL direkte, men at vi må ta en svipptur innom CPH. Lever fint med det. Har notert meg at jeg skal ringe Avis i forkant for at de skal ha klar bilen når vi kommer, og at det er F-loungen i satelitterminalen som gjelder. Og at jeg må huske å få meg en badeand eller to. Håper ellers ikke det er noe obligatorisk jeg har glemt...
Turen starter i Tokyo for storby og Disneyland(!), før vi setter oss på shinkansen til Magome med spasertur til Tsumago, videre med shinkansen til Kobe for å spise biff, til Hiroshima for å bli opplyste (med Himeji på veien), til Miyajima for å leke med dådyr, innom Osaka for gå i Universal Studios, til Koya-san for å bo i tempel, og avslutningsvis til Kyoto for å samle sansene. Og så avslutningsavslutningsvis til Seoul da
Stor takk til alle dere som har hjulpet oss! Er meget imponert over takhøyden her inne på forumet, og håper jeg etterhvert kan bidra litt også - ikke bare operere som en plagsom parasitt her inne Spesiell takk til @Scribble, @scav0r og @Are for alt som har med flybooking å gjøre, @ccurrahee for å være et vandrende japan-leksikon, og ikke minst til @milehigh som har skaffet oss all luksusen under oppholdet!
IF ftw!
Last edited: 29. april 2018