Joker Glad trumfkampanje på 50% attende på fredag og laurdag 2018

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 23. sept 2018.

1. kimananda

kimananda Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Fullstendig uaktuelt å hamstre mel. For billig og tar for stor plass, i tillegg til begrensede bruksområder.

furlong and democomputer like this.
  2. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,593
    Bonuspoeng:
    183
    Som jeg pleier å si når naboen kommer og vil selge meg en kubikk dopapir til inntekt for korpset: "Jeg har betalt 100kkr/kvm for huset mitt og har mer fornuftige ting å bruke den plassen på når Kiwi har gratislager på andre siden av veien.

K

Baldrick, Are and Kristian like this.
  3. rookietrader

rookietrader Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Håper dette gjelder diverse glutenfrie varianter som f.eks Toro sin glutenfrie vaffelmiks. Potensiell megahamstring her med cøliakibarn i familien.

Fredrik81 liker dette
  4. polscifly

polscifly Medlem

Likes mottatt:
    185
    Bonuspoeng:
    43
    For fredag og lørdag (9-10.11)

drsyk, chrt, Avixlo and 2 others like this.
  5. rookietrader

rookietrader Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Hei og takk for din henvendelse.
    Ja, det inkl. glutenfrie mel- og bakemiks produkter fra Møllerens og TORO som butikken har i sitt sortiment.

Mvh

JOKER

Last edited: 05. nov 2018
  6. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Tradisjonen tro:

upload_2018-11-5_17-1-19.png

7. kimananda

kimananda Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Og så går prisen på Inspira ned til 49.90. Føler meg lurt. Usunne helgetilbud hos Joker denne helgen. I tillegg til bollemix er det 5.90 for smågodt. Og så jeg som hadde planer om å få bort magefettet en gang for alle...

8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,077
    Bonuspoeng:
    183
    Spørst om ikkje det må bli litt mjøl og bakemiksar i helga. Blir ikkje mange vekene til julekakesesongen går i gang. Har og godsnakka med fru Sunnfjordingen som skal bake gode, grove eltefrie rundstykker. Skal bli godt med Trumf til lunch framover :)

EndreD liker dette
  9. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Dette blir vel siste helg med slikt tilbud for denne omgang så blir storhandel her i huset også. Med to skolebarn i aktivitet så blir det fort minst en kake i måneden bare i dugnader. Så her skal det handles. Ikke tar det plass i frysere som bugner over av is. Målet blir å raske til seg minst 1000trumf og ca 100 poser med mel og kake mix.
    Betaler med premium mastercard da det gir dobble poeng denne helgen om jeg husker rett(For de som har meldt seg på).

10. kimananda

kimananda Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Ikke pent å skremme alle som ikke har meldt seg på

Fredrik81 liker dette
  11. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noe max begrensning på antall produkter en kan kjøpe på Joker på 50% trumf`n ? :)
    Takk på forhånd

12. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Begrensningen går i hvor mye varer de har i butikken og hvor mye av dette du klarer å transportere hjem. Kan være lurt å kontakte butikken på forhånd om du vi handle veldig mye av en type vare.

drsyk liker dette
  13. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Stikker inn i både asker og drammen å hamstere litt :)

Fredrik81 liker dette
  14. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,566
    Bonuspoeng:
    183
    Gleder meg til å se alle bildene de neste dagene av bagasjerom stappfulle av poser med hvitt pulver i ren Pablo Escobar stil :rolleyes:

Storbaba, DanH, drsyk and 1 other person like this.
  15. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Vel, jeg fikk dette svaret fra Joker sentralt på Messenger etter at jeg ble nektet å kjøpe 6 chipsposer i en jokerbutikk da de var på kampanje:

«Hei, .......! Takk for henvendelsen. Jeg skjønner veldig godt at det kan være frustrerende med begrensningen, men det er for å sikre at flere får nytte av tilbudet, da vi ofte opplever at det blir utsolgt for varen. Men vi tar tilbakemeldingen din med oss videre, da vi skjønner ulempene dette medfører i situasjoner som du beskriver. Mvh, Joker Norge»

Jeg ble imidlertid kontaktet av butikksjefen på den aktuelle jokerbutikken dagen etter med en uforbeholden unnskyldning og forklaring, som jeg aksepterte. Svarte deretter Joker med følgende:

«Merkelig at dere skriver dette. Jeg kan ikke huske å ha sett at det var spesifisert maks antall potetgullposer noen plass i deres reklamering for dette tilbudet. Og når det gjelder helgens tilbud på bleier, er det da en begrensning på antallet bleiepakken en har lov å kjøpe? Og hvor er dette evt. spesifisert? Dersom det er en slik begrensning, og denne ikke blir kommunisert ut til kundene, vil jeg anse dette som villedende markedsføring. Avventer tilbakemelding på dette fra dere.

Fikk forøvrig telefon fra butikksjefen ved Joker ....... dagen etter med en beklagelse og forklaring på det som skjedde, og er svært fornøyd med det. Defor stusser jeg over det dere skriver fra Joker sentralt.»

Nytt svar fra Joker:

«Av og til settes begrensinger på varer i kundeavisen. Andre ganger vet vi at noen butikker oppfordrer kunder til å ta maks. antall for å ha nok varer til alle kundene.
    Hyggelig at butikken tok kontakt med deg i dette tilfellet, og ordnet opp. Mvh, Joker Norge»

Etter dette orket jeg ikke bry meg mer med fjaset fra dem. Har iallefall ikke blitt nektet de andre gangene etter dette som jeg har handlet hos Joker.

DanH, Fredrik81, drsyk and 2 others like this.
  16. netrom84

netrom84 Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som veit om tilbudet starter 00.01 natt til fredag? Vurdere å gå meg en tur til en døgnåpen joker etter midtnatt i kveld.

17. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,077
    Bonuspoeng:
    183
    Prøv;-)

18. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Synd at Joker butikkene i Trondheim er så små , finnes ikke noe utvalg...

LN-FHU and melind like this.
  19. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,077
    Bonuspoeng:
    183
    Får du beholde Trumfen?

20. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Buhu...Cry me a river...Du får i pose og sekk. Du får gratis penger tilbake OG kan beholde varer som er HELT fine (og det kan jeg si med over 80% sikkerhet).

https://kiwi.no/tema/kast-mindre-mat/holdbarhet-pa-torrvarer-mel-sukker-melis-krydder/
    https://forskning.no/mat-mat-og-hel...016/01/sa-lenge-etter-best-kan-du-spise-maten

Tror du skal ta deg en oppfriskning på holdbarhet matvarer, best før/siste forbruksdag og annet som er standardpensum i heimkunnskap.

EDIT: Du er også såpass heldig at om Joker gjør som de vanligvis gjør, så er trumfen overført innen de sender deg pengene tilbake, så du får trippelt opp.

Thomas123, furlong and Chrisbgg like this.

Del denne siden