Onsdagsoppholdet mitt på Asylet blir kraftig kortet ned. Systemer går fortsatt i lufta og et lass med ting skal jobbes inn før jeg tar juleferie, så sveiper innom og sier hei over en pils før jeg springer agåre for å stå opp alt for tidlig dagen etterpå.
Huff da.. Ikke bra.. Hvordan står det til med kanskje lista ? Mistenker at vi ikke trenger like stort bord i morgen som sist :/
Hender det at disse treffene legges til en lørdag? For oss som bare jobber kveøder er det jo helt umulig å komme fra midt i uka.
Denne gangen ja, det så jeg. Men sånn genrellt, er det aldri noe som skjer i helgene? Ser det skal være en MR i januar, og selvfølgelig er jeg i bryllup i Tyskland den helgen. Dropper jeg den blir jeg gjella...
Det er selvfølgelig mulig for å lufte stemningen, for en liknende MR eller meetup i Februar, i en ny tråd. Jo tidligere man kan planlegge slike ting, jo bedre. Spesielt når det er snakk om å bruke deler av helgen til det.
Eg har ikkje heilt oversikt, men er der ikkje to MR i januar, både 6. og 13.? https://insideflyer.no/forums/threads/mr-øl-røverhistorier-vinter-2018.9367/
Eg klarer heller ikkje å få til dette. Har eit byggeprosjekt heime som vistnok skal vera ferdig til jul... Skal ta ein øl frå kalenderen med dykk!
Siden jeg er ganske sta så møter jeg fortsatt opp, men det blir visst bare oss to @Are ? Hvordan kjenner jeg deg igjen? Blomst i knapphullet ?
Jeg har jo ofte mansjettknapper med fly, men det er litt diskre.. Kanskje jegskulle fått tak i en slik hatt? Ellers har jeg kanskje et par IF-tags liggende på bordet.. Pleier å funke bra
Jeg satser fortsatt på å få til å komme (ETA 18:30'ish), men må gjøre noen (forhåpentligvis ganske kjappe) jobb-greier rundt 19:45 tiden. Dette skal dog kunne gå med wifi på Asylet(?), eller telefon-hotspot. Forhåpentligvis er det flere kanskje-folk som blir sikre over de neste timene!