Oioioioi! Dette hørtes grisefett ut! Begge helger passer nok. Kanskje jeg endelig skal få kastet meg med på et slikt arrangement.
Hilton og HGI (Hilton Garden inn) er vel akkurat like nye, og ganske nye også. Jeg har ingenting i mot om vi tar et opplegg med dem Blir det tidligflight tror jeg kanskje jeg svir av noen poeng på Radisson på OSL natta før
Heisan, Jeg satser på å bli med Passer best 13 - 15 desember. Fint om vi i løpet av oct kunne fått spesifikke dato/klokkeslett mm slik at det er mulig å tilpasse "jobbreiser".
Kunne kanskje vært like greit å velge hvor en bor sjøl på disse flyplasshotellene, at man kommer seg til FRA sjøl så har en litt valgfrihet på flight også - og heller ha oppmøte ett sted på FRA. For å gjøre det enkelt, uten at jeg skal legge meg borti planleggingen egentlig
Ut fra nåværende status passer det best med Hilton, men jeg vet ikke enda om jeg har mulighet til å være med, så ikke vektlegg det tungt.
Etter hvert som vi blir enige, la oss prøve å booke på samme flight så kan vi starte med noen pølser i loungen på fredagen
Bør vel først vite om man får bli med, men tenker LH flighten på morgenen er for tidlig (06:30), så kanskje SK4755 med avgang 09:30 er noe å satse på?
Det kan vel bli litt ymse. Aldri godt å si før vi står der med enten en skrutrekker eller en Henkeltråkken i hånda. Men turene og møtene med folka har har alltid vært dritbra, uansett hvilket verktøy vi har fått.