Henger litt etter med oppdatering pga dårlig wifi på Saipan
Når det nærmet seg boarding ble vi hentet av Gunther og hans Mercedes for å bli kjørt bort til gate'en.
View attachment 20744
View attachment 20747
På broen ble det tid til litt bilder, Gunther sa: no hurry, take as many pictures you want! Tok flere men er ikke alle som lar seg laste opp, selvom jeg justerer størrelsen på filen
Noen som har tips?
View attachment 20754
Vel ombord ble vi møtt av Andreas og Brunhilde som serverte velkomstdrikk og nøtter.
View attachment 20757
View attachment 20759
Fikk inspiserte skiftebrakka også, hadde grei størrelse den!
View attachment 20761
Først fikk vi en smårett med hummer, før de dekket på med hvite duker.
View attachment 20762
Til middag kunne vi smake på alle forrettene. Junior tok en smakebit av alt, kaviaren falt også i smak
View attachment 20764
View attachment 20766
Hovedrett for meg ble Bibimbap og junior valgte Braised veal, dessert ble sitronkake med sorbet på begge. Slettes ikke værst måltid til å være på fly!
View attachment 20767
View attachment 20768
View attachment 20773
View attachment 20769
Etter middagen gikk vi i hver vår skiftebrakke, mens Andreas og Brunhilde ordnet sengen.
View attachment 20770
View attachment 20775
Så ble det 5 timer på øyet, før fersk eggerøre og bacon ble servert til frokost.
View attachment 20776
View attachment 20777
I Seoul har vi ikke gjort noe annet enn å henge i loungen og hatt ett par timer på transitthotell på flyplassen. Da det regnet langt over middels mye
View attachment 20778
View attachment 20779
Utsikt fra rommet
View attachment 20780
Hadde planlagt en tur til Seoul tower, men med det været hadde vi ikke oppnådd noe annet enn å bli gjennomvåte
Men junior er fin å ha med seg på tur, sitte i en lounge, wifi og flightradar kan underholde han i timesvis
Ventet på flyet som skulle ta oss videre til Saipan, med sen ankomst til gate pga regn og tett tåke fryktet vi en lengre forsinkelse. Men bakkemannskapet jobbet på spreng
og det ble 1t15m turn around. Og vi pushback'a 15 min etter rute.
Business med Asiana ICN-SPN følger etterhvert.
Ps. Skrive reisebrev er jaggu tidkrevende! så all Kudos til de som har tatt seg tid til det tidligere
Vis alt...