En fryd å lese, og frister ikke noe mindre med disse F flights'a! Takk for et nydelig reisebrev - vet selv hvor tidskrevende det er
Kjempefint reisebrev. Flotte bilder i mengder, spennende destinasjoner og interessante historiske opplysninger. Og ikke minst, en fantastisk far-sønn bonding-tur. Gjennomført med stil!
Takk for supert reisebrev! Skulle ønske min far hadde tatt med meg på en sånn tur! (selv om jeg hadde blitt alt for godt vant, og hadde blitt sur om jeg skulle fly eco etterpå..) Jeg må planlegge ny tur snart, merker jeg..
Takk for et fantastisk flott og inspirerende reisebrev. Føler nesten at jeg har vært med dere på tur.
Tusen takk for ett fint reisebrev fra det som virker som en strålende tur. Har vært gøy å følge med dere på reisen
Tusen takk for en kjemperapport! Veldig hyggelig å få være med på tur når sitter hjemme i gamlelandet.
Det er veldig overraskende hvor mange som har satt pris på mitt/vårt reisebrev (Junior var jo ganske delaktig han også) Så Tusen Takk for responsen Det er nå 2 uker siden vi var tilbake, men abstinensene for en ny tur via FCT Frankfurt er fortsatt ganske ille De blir ikke mindre av å se medlemmene av forum'et som stikker avgårde på den ene F turen etter den andre Men ønsker de en fantastisk opplevelse og god tur! Planen for neste CT tur var Business med Konemor! (spare noen poeng slik at jeg kunne ta meg en solo tur i F lignende @Stuttfeiten sin tur) Hun er ganske beskjeden av seg! Men etter at Junior og Senior's tur i F var gjennomført har det ønsket blitt oppgradert til F tur Så nå er det bare å begynne med storstilt bruk av ViaTrumf og Trumf kortet for de siste 80k poeng som mangler for en ny F-tur
Kom litt sent med, har vært litt opptatt i det siste, men det var flott å følge dere. Mitt største problem er jo at dette øker feberen
Enda et vellykket og flott reisebrev, har somlet meg fram til EB kontoer til kidzzz, og bare venter selv på 2.jul.19 og F-eventyret virkelig kan begynne, etter flere helt fantastiske reisebrev, ikke bare feber`n som øker, men en slags avhengighet som brødfrøes ved å lese reisebrev etter reisebrev, og innbille seg at man er med på reisen og oppvartes til astronomiske nivåer
Dette sprm er nok stilt før på div tråder, men våger meg alikevel å spørre. Hvordan poengpriser man en award-reise når man kombinerer C-klasse og F-klasse på segmentene? Kan man finne totalprisen et sted før man kontakter Talinn?
Hvis man for eksempel reiser tur/retur NRT vil dette koste 225 000 poeng i F og 165 000 poeng i C. Har man F den ene veien, men bare C den andre veien så blir man trukket 195 000 poeng (50% av F-pris + 50% av C-pris). Har du ett F-segment på for eksempel retur regnes hele returen som F selv om du har enkeltsegmenter i C som en del av returen.
Takker for velforklarende svar. Antar man må kjenne til *A sine award-regler/poeng og selv regne ut pris og max segmenter, for deretter å bestille via tlf om man er så heldig at noe er ledig. Konklusjonen er at man bør strebe etter 100% F-segmenter/legs eller 100% C-segmenter/legs på f.eks utreise for å oppnå mest value for points.