God morgen fra hovedstaden. Og ja, i dag var det kjølig, gitt. 5 grader og kalde hender på vei til jobb. Er det høst på vei, allerede? Godt man kan se frem til å være på et adskillig varmere sted om en måneds tid. Og der kom heldigvis tbanen, varm og god. Ha en trivelig dag der du er!
Siten har åpenbart hatt issues i dag? Ingen dagstråd, og det var kranglete å komme inn. Så jeg får begynne dagen. T - 3 og det blir harraball og takker gullstuene av. Det gledes. Får håpe russerne holder seg inne i helgen.
God morgen fra trikken. Som påpekt, friskere morgen i rikets primus inter pares stad. Og igjen som påpekt, hyggelig man snart har andre breddegrader under føttene. I går ble det pre selection av chicken karhai hos virgin. Spent på produktet, tross blandet med setene på 787, men Clubhouse experience blir og bra. Fasten bør begynne, både på champagne og mat... Ha en god en
Regner forresten med alle har problemer med å booke bonus med SK-partnere, noen som vet fra SK når det forventes å åpne igjen?
Mornings fra innenfor ring 2. Lite fly på trappene, og faktisk ingenting før om 2 mnd ganske så nøyaktig. Men innimellom alt kaoset kan man vel titte på hvordan man kommer seg fra DUS til Graz i januar. Men er klar for 29E på ruletten her nå ha det kjekt
God formiddag fra kontoret. Høsten er på vei, som flere nevner. Ganske kaldt i dag tidlig, men forvarming av bil er digg. Og solen skinner, så det er ikke så verst likevel. Morgenens treningsøkt er gjennomført, og jeg har fått gjort unna masse jobb, siden ingen andre er på kontoret i dag. En fridag jeg ikke har fått med meg?? Neste flytur er neste onsdag/torsdag, og reisen går via LHR, MIA og MSP til ANC. Med tanke på været burde jeg kanskje hoppet av i Miami? Ha en fin en!
God føremiddag frå solskinet i Florøida. Eg vil på tur! Ekssjefen på BGO har innvilga meg fri. Då spørst det kva regjeringssjefen heime seier.
God morgen fra Oslo. T-4 til OSL-AMS-CGK-DPS med Garuda Biz. Det er nylig innført et obligatorisk innreiseskjema for reisende til Indonesia. Det kan kan ikke fylles ut og sendes inn før det er mindre enn 72t til ankomst Indonesia og ikke senere enn 48t før ankomst. Man skal altså sitte klar i dette 24t intervallet. Gi meg én god grunn for at det er viktig at dette skjer i akkurat dette 24t vinduet og ikke kunne vært sendt inn en uke før ankomst f.eks.
God kald tirsdag fra Gardermoen, er meldt om en smekkfullt flight KL1200 idag Første etappe til PEK idag
Morn fra vest! Her skinner solen endelig, og tempen har steget fra snaue 5 grader i morges, til mer behagelige 15 nå. Yr melder om klart og stille vær fremover, blir vel flere iskalde morgener og drivhus på ettermiddagen. Men jeg foretrekker skikkelige årstider med variasjon fremfor kun en type vær hele året. Tror jammen jeg må klippe plenen også idag! Ha en fruktbar dag!