Kan man be kundeservice sett sammen to bonusbilletter?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av pepperminte, 02. febr 2023.

  1. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Det er utsolgt for bonusbilletter i Plus på EVE-OSL-TRD, men hvis jeg søker på EVE-OSL og OSL-TRD da er fortsatt bonusbilletter igjen i Plus på begge flyer, selv om de er akuratt de samme som på EVE-TRD-OSL.
    Kan man ringe kundeservice og be dem sett dem sammen for meg, eller får jeg bare nei? Har ikke status, så jeg må bruke noe timer på tlf for å spørre
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,585
    Bonuspoeng:
    293
    De har pleid å gjøre det. Vær imidlertid oppmerksom på at du må betale det nye gebyret.
     
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,163
    Likes mottatt:
    7,926
    Bonuspoeng:
    183
    Ring og spør! Mange ganger klarer kundeservice på tlf å booke billetter som ikke nettsiden klarer.
     
  4. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Etter, øverraskende, ikke så lang ventetid fikk jeg bare "Nei"
     
    Wiolenze liker dette
  5. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,615
    Bonuspoeng:
    183
    Prøvd agentrulett? Hvis ikke, prøv det først.
     
    haifinn liker dette
  6. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Det var nei på runde to, og da ga jeg opp og bestilte noe annet
     
  7. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,615
    Bonuspoeng:
    183
    Du fikk nei da du spurte om de kunne søke opp reisen leg for leg? Eller agenten fant ingen ledige plus da vedkommende søkte opp leg for leg?
     
    Last edited: 05. febr 2023
    pepperminte liker dette
  8. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk beskjed at hvis jeg kan ikke finne den selv på nettsiden, da kan den ikke bestilles. ‍
     
  9. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,465
    Likes mottatt:
    5,615
    Bonuspoeng:
    183
    Dette høres veldig feil ut.
     
  10. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Da har du møtt noen amatører hvis det kan sies slik. Prøv igjen.

    Jeg må selv ringe i morgen pga at nettsiden ikke gir ut hele reisen. Men om man søker legg for legg så kommer det opp.
     
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Merkelig svar, og stemmer neppe siden du fant dem tilgjengelige leg for leg.

    Ring igjen, velg engelsk kundeservice, og ta opp spørsmålet på nytt.

    Og evt på nytt, og på nytt, om du treffer en agent som ikke er til hjelp :D
     
  12. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Skal prøve det neste gang:(
     
  13. Norwegian_Traveller

    Norwegian_Traveller Aktivt Medlem

    Innlegg:
    296
    Likes mottatt:
    960
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk det ikke til i forgårs, selv om en annen agent sa det var mulig.

    Helt umulig var siste svaret.
     
  14. Goodfellas

    Goodfellas Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ringte SAS i dag og spurte om det samme fordi jeg fant bonusbilletter på FRA-SIN, men ikke fra OSL. Når jeg sjekker bonusbilletter mellom OSL-FRA så får jeg opp bonusbilletter på samme dag, og hvor tidspunktene passer. SAS fortalte at jeg første må booke FRA-SIN, for så å ring dem og få dem til å legge til OSL-FRA.

    Har noen her inne erfaring med det?
     
  15. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,675
    Likes mottatt:
    6,661
    Bonuspoeng:
    183
    Her ville jeg prøvd å ringe inn igjen. Det skal normalt ikke være noe problem for agenten å booke dette segment for segment istedenfor å søke OSL-SIN. Da slipper du også et ekstra endringsgebyr. Og det er ofte litt kuk i computeren så agentene bare får lagt til OSL-FRA i økonomi i ettertid hvis du flyr videre med andre selskaper enn lufthansa.

    Hvis du er bekymret for at FRA-SIN kan forsvinne før du får ringt inn derimot så kan du gjøre som agenten foreslo. Det er jo den strekningen som er viktig
     

Del denne siden