Det er utsolgt for bonusbilletter i Plus på EVE-OSL-TRD, men hvis jeg søker på EVE-OSL og OSL-TRD da er fortsatt bonusbilletter igjen i Plus på begge flyer, selv om de er akuratt de samme som på EVE-TRD-OSL. Kan man ringe kundeservice og be dem sett dem sammen for meg, eller får jeg bare nei? Har ikke status, så jeg må bruke noe timer på tlf for å spørre
Du fikk nei da du spurte om de kunne søke opp reisen leg for leg? Eller agenten fant ingen ledige plus da vedkommende søkte opp leg for leg?
Da har du møtt noen amatører hvis det kan sies slik. Prøv igjen. Jeg må selv ringe i morgen pga at nettsiden ikke gir ut hele reisen. Men om man søker legg for legg så kommer det opp.
Merkelig svar, og stemmer neppe siden du fant dem tilgjengelige leg for leg. Ring igjen, velg engelsk kundeservice, og ta opp spørsmålet på nytt. Og evt på nytt, og på nytt, om du treffer en agent som ikke er til hjelp
Jeg fikk det ikke til i forgårs, selv om en annen agent sa det var mulig. Helt umulig var siste svaret.
Ringte SAS i dag og spurte om det samme fordi jeg fant bonusbilletter på FRA-SIN, men ikke fra OSL. Når jeg sjekker bonusbilletter mellom OSL-FRA så får jeg opp bonusbilletter på samme dag, og hvor tidspunktene passer. SAS fortalte at jeg første må booke FRA-SIN, for så å ring dem og få dem til å legge til OSL-FRA. Har noen her inne erfaring med det?
Her ville jeg prøvd å ringe inn igjen. Det skal normalt ikke være noe problem for agenten å booke dette segment for segment istedenfor å søke OSL-SIN. Da slipper du også et ekstra endringsgebyr. Og det er ofte litt kuk i computeren så agentene bare får lagt til OSL-FRA i økonomi i ettertid hvis du flyr videre med andre selskaper enn lufthansa. Hvis du er bekymret for at FRA-SIN kan forsvinne før du får ringt inn derimot så kan du gjøre som agenten foreslo. Det er jo den strekningen som er viktig