Bare akutt? Har kronisk reisefeber her Må snart uføretrygdes for å ha tid til slike akutte utflukter.
Deler av ANA si flåte med 777-300ER er oppgradert til the room/suite. Enklaste er vel å sjekke på bookingsidene til ANA. Awardfares viser også ny kabin, men har ikkje alltid vore heilt til å stole på. LHR-HND og HND-LHR flys kun med ny konfig. FRA-HND/HND - FRA har tidligare blitt flydd delvis med ny konfig, men der er det 787 som flyr no (under pandemien) som trådstarter er ombord i. Ergo gammal konfig.
Færre en 50 totalt og 6-7 pax i C. Upåklagelig service så langt, men har bare rukket champagne og en liten amuse av foie gras, røkt and og nøtter. De er raske med å toppe glasset også Skal sitte her i 11 timer og da må man være på nett. Prisen på USD 21 tenker jeg er ok. Nå er det bare å få på seg den diskre LH pysjen før middag
Enig. Selv om jeg synes det burde være inkludert.. På en annen side, så er det kanskje færre som gidder å betale, og da raskere nett?
11 timer i himmelen, kan en ikke klage på Hadde bytte det enhver tid, istedenfor henvisinger, sykemeldinger, piller og ambulanser... Ta et glass for oss IF`rer som er stuck på bakken
Tar både ett og to glass for alle IF’ere og så får dere ha meg unnskyldt om grammatikk og rettskriving blir dårligere…. Ferdig med forretten som var røkt laks med en wasabikrem. Vakkert balansert og ikke for spicy. Mer bobler naturligvis.
Aldeles flott starter på reisen. Krug eller DP?(Ber om forlatelse for å ha lite kjennskap til ANA flåtens bobler)
Vet ikke hva de har nå, men tidligere har ANA servert Duval-Leroy Brut Reserve i Business. På returen til LHR i First har de både Krug Grande Cuvée og Deutz Blanc de Blancs 2014.
Null stress med munnbind under serveringen, men man skal være forberedt på å bruke munnbind i 36 timer på denne turen. Kun reist 7 timer så langt og det går greit.
Da har jentene i ANA bestemt at det er natt og på tide vi kommer over på Japansk tidssone. Lysene er slukket, men boblene kommer fortsatt. Nettopp ferdig med The Father og Anthony Hopkins. FOR en skuespiller. Vakker og trist film.
Ser dere er på vei ut i lyset igjen nå rett nordvest av HRB, har hatt flighten åpen på en egen skjerm i hele kveld "bare for å følge med" etter gammelt. Håper du koser deg masse og at boblene ennå flyter!
Barna trenger ingen test ved ankomst Cananda, bare vi, derfor jeg var ute etter reglene på Heathrow. Men nå har jeg funnet ut av det, barn under 10 år trenger ingen pcr test for ankomst London så da tremger vi kun pcr test for meg og fruen
Ankommet ANA Suite lounge etter å ha blitt geleidet til internasjonal transfer. Her er det som ventet ingen wagyu. Ikke er det alkohol heller. Pga «state of emergency» Lekkert dusjrom, men er straks like svett som da jeg kom. Må være 28 grader i loungen.