Kansellering av bonustur "beste pris" og "beste tilgjengelighet"

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Trent600, 14. april 2021.

  1. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,009
    Likes mottatt:
    8,721
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer jo at det er flyselskapet man reiser med som har ansvaret for ombookingen, men det har vel blitt pratet her inne om at SAS nekter ombooking til annet enn bonusbilletter på eget metall også?
     
  2. steve0

    steve0 EBD/LTG

    Innlegg:
    640
    Likes mottatt:
    2,272
    Bonuspoeng:
    93
    Jep. Agenten 'forsøkte et triks' men kunne til slutt ikke tilby noe nærmere original avgang.
     
  3. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,626
    Likes mottatt:
    5,880
    Bonuspoeng:
    183
    Denne kan jo være grei å vise til for de som har blitt nektet ombooking fordi det ikke finnes ledige bonusbilletter.
    Ja, og det mener jeg de ikke har anledning til.
     
  4. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,277
    Likes mottatt:
    3,183
    Bonuspoeng:
    113
    @Jeanette
    SAS skriver jo her vi har/tar ingen ansvar og hjelper deg hvis ikke selskapet du er booket med fikser opp å rebooker deg.
    Mener også dette ikke er greit da de har et ansvar.
     

Del denne siden