Hei, Spør de kloke hoder i forum om råd. Bestilte en open jaw reise til Sør-Amerika i jula, med eco på utreise og biz på retur. Via Google Flights fikk jeg en ganske god pris. Kjøpt og betalt på KLMs sider. Da jeg nølte med betaling ringte jeg til og med kundeservice og fikk betalingslenke på epost for bestillingen. Kredittkort, via Curve, ble trukket da jeg betalte. Men i dag fikk jeg kredittkortregning fra DNB og ser at trekket for billettene har forsvunnet, samtidig som jeg nå fikk 5-6 refusjoner fra KLM på 10-20,- I Curve ser jeg et trekk på omtrent halvparten av beløpet, men jeg finner ikke det igjen på underliggende kort. Jeg har fått e-ticket e-post med billettene og når jeg går inn med bookingreferansen så ser alt fremdeles OK ut. Jeg kan fortsatt velge seter osv. Men jeg har altså ikke betalt. Bør vel ringe KLM for å avklare, men forventer at de hevder error fare eller lignende og kansellerer bookingen. Har noen tips til hvordan jeg kan overtale KLM til å la meg reise for prisen jeg hadde betalt?