Jeg skjønner absolutt ingenting, nada zip zero av hva telefon-kundeservicen til SAS egentlig driver med.
Det har vært 6-7 timer i telefon, med forskjellige agenter, teamledere, og supervisors. De hevder å ha ringt SQ flere ganger, "forsøkt så godt de kunne" osv osv osv, men det er "tyværr inget at gøra".
Jeg venter fortsatt på å bli oppringt, etter å ha gitt min siste tilbakemelding kl 12 i dag.
Men så får jeg plutselig svar fra gullmailen til DK, som ble sendt samtidig som andre telefon ble tatt, altså i går formiddag. Jeg har ikke hatt noe kontakt med dem på mail utenom dette, men det ligger vel mildt sagt en del notater tilknyttet denne bookingen nå.
View attachment 51518
Plutselig er det altså sluppet en award-billett, og status i EF er F1A1, som jeg antar skyldes at billetten er reservert.
Dette er selvsagt en OK løsning, selv om jeg ikke skjønner hvorfor dette må være på en egen booking, sånn at jeg følgelig sitter med risiko for å ikke rekke flyet. Det er 4 timer mellomlanding, så det går nok bra, men man vet jo aldri...
Hva kan være grunnen til dette?
Jeg kommer også til å kreve en betydelig kompensasjon for alt dette surret, uavhengig av hva det ender opp med.
Vis alt...