Katmandu

Tråd i 'Reisemål' startet av ina, 06. aug 2018.

  1. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bodde en uke på Hyatt Kathmandu og hadde toppnivået i Hyatt i 2,5år.

    Hotellet er noen hakk over andre i K, med store uteområder tilknyttet. Service er bra og rommene store. Egen lounge for toppnivå og klubb.

    Hyatt generelt er en dyr kjede, så @Edvard har et godt poeng ang nytte vs kost. I Asia har Hyatt et par solide hotell med flotte suiter i Park Shanghai, Park Beijing, Tokyo og (tildels) Park Hyatt Siem Reap.

    De åpnet nylig et Park Hyatt (Park er nivået over Grand og Regency) i Bangkok, med stive priser fra 10 000 THB/natt. For de som kjenner bkk så får man flotte rom fra 2000 THB andre steder.

    Poenget er som i posten fra Edvard. Det koster for mye. Jeg kombinerte det med reiser i første klasse på poeng med nær familie med bekreftede suite-oppgraderinger osv. Da var det verdt det.

    Men som fritidsreisende/statsansatt(?) er pengene bedre anvendt på rimeligere alternativ :)
     
    Edvard and ina like this.
  2. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ser fortsatt etter flybilletter til Kathmandu i november , og Thai selger for over ti tusen kr tur retur for økonomi , noe jeg synes er dyrt ,’. Er det noen som vet om Thai airways har noe salgs på denne tiden av året?
     
  3. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Se på billetter til New Delhi (DEL) med separat booking videre KTM.
     
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Turkish Airlines via Istanbul: Utreise Oslo fra 11NOV viser mye ledighet til KTM for 4991 NOK retur. For opphold over 30 dager 7991 NOK.
     
    ina and Insomnia4u like this.
  5. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Thai har kjørt salg omtrent hver mnd dette året med priser ned til 4800kr t/r OSL-BKK.
    Ved salg fra BKK må man forandre ThaiAirways til den Thailandske siden. Da får man opp tilbud fra Thailand og til andre steder som KTM. Fra rundt 2000 t/r. Dette betinger separate billetter, men en dag eller to i BKK kan jo ses på som en liten mini-ferie. De billigste billettene gir liten/ingen poengopptjening.

    Om du ikke flyr Thai for poengene ville jeg som @Edvard skisserer valgt Turkish.
     
    ina liker dette
  6. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Håper Thai kjører kampanje snart, for nå koster det over 7000 kr t/r til Bangkok.

    Takk for mange gode forslag.
     

Del denne siden