Min mor skal visst ha ny ipad. Denne brukes til litt spill, ta bilder og litt surfing.. Jeg kan ingenting om Apple, men andre her kan sikkert det... 1 Hvilken modell bør hun ha? 2. Hvor skal jeg kjøpe? Vil helst ha både kickback av noe slag og benytte amex... Samtidig som det ikke bør betales overpris for at jeg skal ha litt poeng...
Dustin gir deg 10 % fortsatt, selv om viatrumf.no angir kun 2 %. Ipaden er nok billigere der uansett. Og du legger selvfølgelig ut for dyreste sort sidendet er gamla sjøl som betaler
Kjøpte mini 4 med 64 GB til min mor på Elkjøp. Så kunne hun enkelt bytte den innen 30 dager om hun synes den var for liten fysisk eller i minnet.
Ble rapportert om flere her inne ja. Har selv to kjøp over 5 mnd, funker fortsatt. Senest for to uker siden.
Du kan jo vente til neste gang DNB har Supertilbud på sitt Mastercard Da gis det 20% på alle varer hos Expert. Kjøpte selv min iPad Pro da.
Har ikke dnb Mastercard lenger, forsvant i forrige opprydding.. Blir jo veldig mange kort etterhvert...
Du kan bestille deg en t/r med SAS til en US destination og kjøpe den der da får du også poeng for flyturen !