Kjøpe PA anlegg til rundt 10 000, som kan styres via bluetooth, og som gjer poeng..

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 31. jan 2019.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Godtfolk!, de som veit alt!

Undertekna skal koble opp eit PA anlegg, til rundt 10 000 og som skal brukes på arrangement, då med microfon og musikk. Har sett på https://mackie.com/products/reach

Men eg finner ingen som gjer viatrumf eller som kan betales med amex eller paypal, og helst få det iløpet av ei veke(ja, eg er kravstor)

Nokon som har erfaringer med eit enkelt anlegg som kan styres med pad/telefon, og som gjer poeng

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg aner ikke hva Mackie sine høyttalere koster, men jeg har god erfaring med JBL-høyttalere. Eon One har jeg ikke prøvd, men det ser ut til at den har det du trenger.

3. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra det sørlandske. Gradestokken har plutselig hoppet opp mot 0, og det hvite som kommer ned nå faller tungt. Jaja, jeg får nok spraye utkastet på fresen med litt matfett før jeg går i gang med (ettermid)dagens dont. Har fått "go" til å gjøre en jobbreise til Weymouth (via LHR) primo mars, men før jeg kommer så langt skal jeg en tur til BGO via SVG og ikke minst: det er 21 dager til CT til Palau :) :)

4. ME262

ME262 Medlem

Likes mottatt:
    875
    Bonuspoeng:
    93
    Xflipper liker dette
  5. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    500
    Bonuspoeng:
    93
  6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,895
    Bonuspoeng:
    183
  7. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    500
    Bonuspoeng:
    93
    mathiasfe liker dette
  8. Klubba

Klubba Nytt Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    33
    @ValdresBjarne Jag kan fixa, går att betale med Amex på mitt jobb men... Benum, Distributøren av Mackie, har ikke "Reach" på lager just nå.

Del denne siden