Emnefeltet inneholder i all hovedsak spørsmålet.. Kjører DY noen gang tilbud på flex-billetter? Hvilke(n) bookingklasse(r) faller flex innunder?
Det er hvertfall prisforskjeller på flex-billetter, og du slipper å betale noe mellomlegg for å flytte. Litt koko. 699 eller 1509 for en tur OSL-BGO, hva vil du betale? https://www.norwegian.no/booking/fl...th=201710&R_SelectedDay=07&AgreementCodeFK=-1
Det er akkurat dette som er poenget mitt. Er på utkikk etter en flex, men det koster neste 2600kr pr vei, så hadde håpet at jeg kunne finne en billigere billett og flytte den
Nærme avreise kan du fort finne billige flex billetter. Har hvert fall opplevd det selv før med Norwegian.
"Unge Are" har en travel hverdag så slikt må bestilles lang tid i forveien. Eksempelvis er det svært mange forumposter som skal leses og skrives, og mange timer skal brukes på expertflyer i løpet av dagen. Innimellom skal jeg tilsylenatende også jobbe (ifg. han som signerer mine reiseregninger).
Hvis det er sånn at det dukker opp billige flexbilletter nærmere avreise kan du jo se etter noen for de neste dagene, og så flytte den. Eller veldig langt frem i tid.
Har sjekket igjennom alle datoer frem til nyttår. Billigste er og blir 2500kr ca. Hadde vært hyggelig å finne noe smart, men ser ikke ut som det lar seg gjøre..
Jeg bestilte flex til ALC i sommer og da var det billigste alternativet hos Norwegian og eneste alternativet på de flightene som var direkte. Samtidig så var total prisen det samme som vi har ligget på de siste 10 årene mitt i fellesferien. Ble til at vi avbestilte da det ikke lot seg gjøre å legge til katten. Så nå blir den hjemme og så blir det 1 eller to stop og muligens alternativ flyplass (MAD/VLC) for å få prisen ned og oppholdet lengst mulig.
Jeg gjorde da Norwegian hadde salg i høst. Da var flex til Bergen enda billigere enn det laveste jeg finner nå, så jeg mistenker at de justerer flex-prisen når de har salg. K