Jeg var litt i tvil om hva jeg skulle gå for, men siden den relativt irriterende karen ved siden av meg valgte først, så tok jeg av prinsipp noe annet. 

Startet med laks. (Med mere bobler til)
Og fortsatte med lemon thyme ricotta dumplings. Det var en positiv overraskelse. Veldig godt.
Bestilte rødvin til hovedretten, men det ble glemt. Det skjedde et par ganger, mens han irriterende karen stadig fikk spørsmål om påfyll. Han hadde nemlig tatt litt av alt til nøttene i starten, så han hadde alle glassene klare. Vinen kom sammen med litt vann etter at jeg hadde spist opp hovedretten.
Så da dessertvognen kom, så var det første jeg sa: "portvin!". Men det måtte vente til neste tralle. Jeg fikk oster av hun første da.
Etter maten fant jeg frem teppet, og la meg til å sove. Irriterer meg fortsatt at SAS har kuttet ut "madrassen", for jeg synes det er litt uhygienisk med å sove på setet som alle har svettet i før deg.
Og sove fikk jeg, helt til jeg våknet av frokostserveringen før landing. (Hadde takket nei til vekking, men våkner uansett når de skrangler med serviset)
Frokosten har jeg visst glemt å ta bilde av.
Last edited: 08. okt 2025