Jeg vet ikke hva definisjonen av kjendis er, men jeg vil tro det er når man blir gjenkjent. Når det er sagt var det ikke jeg, men en i reisefølge som kjente han igjen, til tross for at jeg har vært på et av showene.
179 bergensarar fekk sjå meg på flyet til Gran Canaria i dag. Men dei fleste oppførte seg fint, skreiv namnet mitt kun ein gong.
Blåse litt liv i denne tråden igjen? Dagen etter mange timer med engelsk fotball på tv så dukket plutselig Brede Hangeland opp på BGO-SVG, ikke så uforståelig det, men uansett litt rart å plutselig se han på flyet og ikke en skjerm Utenom det så observerte jeg Erna komme trillende til gate i en svart mercedes på BGO, var ikke på samme flyet, men satt med en kaffekopp og observerte plutselig dette.... Har generelt ikke så god peiling på kjendiser så det er nok mye jeg ikke har fått med meg...
Jeg satt i 2A. Robert Stoltenberg i 1C, og noen jeg innbiller meg var Øyvind Alsaker i 2C. Jeg ser ikke på TV eller fotball, men hvis noen vet hva Øyvind Alsaker gjorde 23/4 - 2022 (han var i London f.eks.) så får jeg kanskje sove igjen.
Han var nok på vei til London for å kommentere Arsenal - Man United, så kan nok stemme godt at det var herr Alsaker på tur
Da satt vi på samme fly, men vi var noen rader lenger bak Nils-Johan Semb var for øvrig også ombord. De kommenterte Arsenal. Som jeg overvar med godr resultat
Aner ikke, men vi fikk litt hastverk. Til tross for at vi var to ingeniører på tur Men begge har anleggsbakgrunn og da er det litt hei hvor det går