Kjendiser om bord

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 17. sept 2013.

  1. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Så ut til å være kjendistreff på SK907 idag å. Så Jan Erik Aalbu, Tom Henning Hovi, de er vel i kategori C? Øyvind Fjellheim, altså Tv2-fyren satt på 1A, og så ut som han hadde med seg en hel gjeng fra TV2. Tok hele bokstavrekka på 1'ern. Så satt Vendela Kirsebom på 4H..
     
    Darkcho and tommy777 like this.
  2. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    I september i fjord satt jeg i 1D på SK908 på vei hjem fra New York. Da satt kronprins Håkon i 1A (med livvakter i 1B og 2A og B). Snakket faktisk litt med han i do-køen, han var veldig hyggelig.

    En måned senere (oktober 2012) på vei hjem fra bryllusreise (også i SK908) satt jeg og kona i 1D og E. Da hadde vi Aune Sand og Marianne Aulie i 1G og H. Noe som endte med at jeg måtte drikke Champagne om kapp med Aune. Var en morsom tur! :)
     
    agrims liker dette
  3. Fly med oss

    Fly med oss Stockholm

    Innlegg:
    401
    Likes mottatt:
    1,435
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg klarte å ergre Melanie Griffith i F-loungen på MUC ved å bruke litt for lang tid i det flotte rommet med badestamp :p Ellers har jeg sittet ved siden av en tidligere japansk statsminister (Tarō Asō) i F med NH fra Tokyo. Jeg har også sittet på raden foran Børge Brende i LX C mellom OSL og ZRH, og vi drakk begge opp en flaske champis hver på den turen o_O
     
    Last edited: 18. okt 2013
  4. lobster

    lobster Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Av de jeg kommer på i farten er Øyvind Alsaker på vei fra MAN til OSL i april, Sondre Lerche fra OSL til BGO i august, og Jan Thomas fra KRS til OSL på SK222 i går.
     
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    tja .. har da blitt noen i årenes løp ..

    Satt på samme Swissair-kjerre fra Geneve til Fornebu som daværende Kromprins Harald. Tror det var i forbindelse at vi ikke hadde fått et stort skirenn .. han var ihvertfall molefonken der han satt alene på F.

    Jeg gikk på do etter Celina Middelfarth på SK908 en gang. Hun smilte pent til meg da hun kom ut og prompen henner lukter det samme som alle andres.

    Satt et par femradere bak Uriah Heep på en sliten gammel BA 747-100 fra Heathrow til Vancouver tidlig på nittitallet en gang. De fikk store mengder gratis børst av crewet og delte villig med oss som satt rundt. Skikkelig partyflight!

    Ellers skulle jeg sendt avgårde en 757 med 50Cent og diverse andre rappere fra JFK til en bananrepublikk i Afrika en gang, men han trakk seg i siste liten.
     
    Islending, KainBenwi and Bizflyer like this.
  6. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Patrick Stewart i First på BA269 i dag, ble møtt av personlig assistent fra BA ved ankomst.
     
    KainBenwi liker dette
  7. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Riktignok ikke ombord, men som ung Billetttrykker på Fornebu hadde jeg Bo Derek i skranken (skal ikke nevne kommentarene fra de fleste "gode" kollegaer etterpå - det gikk mye i 10 tall:confused: ) uansett damen skulle hjem til Santa Barbara og manglet bekreftet First Class mellom San Francisco og Santa Barbara - det var jo verden undergang med mere, nok til at Bo selv stod i skranken sammen med assistentinna (som jeg synes var søtere - men men) uansett jeg måtte ringe til United i UK, fikk en rimelig Cockney dude som var middels behjelpelig - Can you spell the last name pleeeeease - D.E.R.E.K - og duden sier: ... got it D.E:R.E.K like in Bo Derek ! da kom det stille i fra meg - Yes and it is THE Bo Dreek herself - aldri har First Class blitt bekreftet raskere:)

    Har også hatt Herr og fru SQ777 (fra det andre Forumet - Mega Kjendiser på Lillestrøm (eller var det at de handler på MEGA)) i joggedresser (matchende) på vei til Svalbard en lørdag !
     
    KainBenwi, pgaa, Fnate and 2 others like this.
  8. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Kjendiser... Definisjonsspørsmål, så jeg nøyer meg med noen spesielt utvalgte:

    SK 903 - Prinsesse Madeleine
    Dette var like etter at hun hadde dumpet Jonas, som følge av hans erotiske utskeielser med et norsk takras. Hun gikk ombord sist og gjemte seg stort sett i 1A under hele turen. Hvis man noen gang skulle ha angret på at man ikke var singel, må det ha vært da...

    SK 803 - Kronprins Haakon
    Han var på vei til OL i Vancouver. Okkuperte rad 1 og 2 i Business med livvakter osv. Gjorde lite ut av seg, men hadde noen enorme hodetelefoner. Fikk Bose Q15 til å virke som små plugs.

    SK 907 - Redman & Method Man
    Ikke kjendiser i mine øyne, men de er visstnok kjendiser i alle andres øyne. Særlig blant de afroamerikanske ansatte på EWR ved ankomst - skulle tro det var Jesus som hadde kommet tilbake til jorden. Redman var usannsynlig bakfull og übergretten på ILS2 jr., som var plassert i 1B for anledningen (han satt i 2B). Utbrudd som "Oh man, send the kid back here and I'll teach him how to be quiet" gav meg akkurat null motivasjon til å stoppe juniors tantrums et sekund for tidlig. Det hele kulminerte med et blikk-standoff utenfor latrinen etter et bleieskift. Übergretten kjendis stod i dritekø, og sendte et megasurt blikk til junior da vi kom ut. Junior lot seg ikke affisere. Method Man satt for øvrig ikke sammen med Redman, og var langt mindre oppgitt over småbarns tilstedeværelse.

    Stein Erik Hagen - Til/fra ZRH mange ganger (LX/SK)
    Den eneste mannen i verden som synes tettsittende skinnbukser er praktisk som reiseantrekk på fly. Velbekomme, sier jeg.
     
    SASDC8, Jørgen and vegardg like this.
  9. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Her har det vært stille en stund:eek:

    Jeg sparker ballen videre med Jens Stoltenberg på SN2283 fra Brussel til Oslo sist fredag. Jens med entourage på Bizz&Class, undertegnede på Flex&Fast.
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  10. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    SK OSL-FCO - Kronprins Haakon med unger og livvakter på slep (fikk meg bumpet fra rad 2 til rad 10 eller noe i den duren)
    SK CPH-OSL - Helge Lund (mens han fortsatt var sjef i Statoil)
    UA OSL-EWR - Steven van Zandt (ble booket om og forsvant når maskinen ble forsinket)
     
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Paal Frisvold, 11. plass i fekting fra OL i -84 i Los Angeles.

    Men kanskje mest kjent som leder for Europabevegelsen.
    Delte en treseter med han hjem fra Brussel til Oslo om bord hos SAS for et par år siden! Hyggelig setenabo som jeg fikk diskutert både det ene og andre med :)
     
    Adrian E liker dette
  12. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    UA OSL-EWR med Erna Solberg i biz og vi på øko. Hun ble eskortert tvers igjennom flyplassen av flere menn i dress ved ankomst. Ikke noe spm om business or pleasure der i gården...
     
  13. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Per Sandberg i nabosetet. Jeg tok ikke kontakt.

    Jo, også Ika Kaminka. Historikerkollega og eminent Murakami-oversetter. Hun hadde jeg en lang og hyggelig samtale med! Hyggelig dame.
     
    mhsalv and Baldrick like this.
  14. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Michael Jackson, Victoria Becham, Norske fotballspillere ( flere lag), Fiolin Rybakk.. Som jeg kommer på i farta! :)
     
  15. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Var skikkelig (u)heldig, hadde Thomas Giertsen på 1B - jeg på 1C (OSL-BOO).
    Han er plaget med flyskrekk, og purseren klarte i alt viraket å dusje skoene mine med te....
    Nice.

    Da jeg besøkte LA første gang i 1982 - løp jeg på Kenny Rogers.
    Det var vel også første gang jeg så en lang hvit strechted limo fra Cadillac, reg nr ?
    KENNYR - of course :)
     
    Last edited: 24. sept 2015
    Fnate liker dette
  16. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Ai ai, da hadde hvertfall jeg blitt star struck:D
     
    SASlovah4evah liker dette
  17. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    SK fra CDG-OSL nå i september. Halvor Bakke (han interiørduden) og Henning Solberg på samme flight.. De satt ikke sammen altså.. ;)
     
  18. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Gammel post, men så den ikke før i dag. Skjønner du har øye for dyktige musikere..! ;)
    Høres relativt mye på Knopfler/Straits og Eagles her i gården også.. :)
     
  19. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Når var det @Herlov ? Hadde van Zandt i biz OSL EWR med sas i fjor sommer. På samme flight var Aune Sand og Espen Lind.
     
  20. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    På en tur med SAS for noen år siden, jeg på 2A og "mini" Jacobsen på 2C OSL-SVG

    For et/to år siden på DY også det fra OSL til SVG, Martha Louise og en venninne eller noe slikt på rad 1 (a, c) livvakt og følge på raden bak og meg på 3A.
    De ble møtt på SVG av litt finere representanter fra byen.....

    Flere ganger, Magnhild Meltveit Kleppa DY SVG-OSL-SVG
    + hun der utdannelses dama som jeg ikke helt husker navnet på, hun hadde en ministerpost, flere turer SVG-OSL-SVG
     

Del denne siden